
Inovácie a vylepšenia v KROS Digitálnej kancelárii
Inovácie a vylepšenia v KROS Digitálnej kancelárii
Aj napriek veľkým legislatívnym zmenám na konci tohto roka sme nestratili elán vylepšovať KROS Digitálnu kanceláriu. Súčasný stav a pozitívne ohlasy nás neuspokojili, naopak dávajú nám motiváciu tlačiť hranice možností ešte ďalej. Vaše návrhy sú pre nás kľúčové, a hoci nemôžeme zrealizovať všetko ihneď, dávame prednosť nápadom s najväčším dopadom. Tu sú niektoré z najnovších vylepšení:
Automatické dopočítavanie v rozpise DPH
Vaše podnety na jednoduchšie spracovanie dane sme vzali vážne: „Nemohlo by sa po doplnení základu dane súčet a DPH doplniť automaticky?” alebo „Mohol by sa rozpis DPH vypočítať automaticky pri zadávaní celkovej sumy?” Vaše volanie sme vypočuli. Teraz stačí zadať alebo upraviť cenu bez DPH a rozpis DPH sa automaticky aktualizuje podľa zvolenej sadzby. Pridajte sumu vrátane DPH a rozpis sa vypočíta automaticky—bez potreby kalkulačky.
Diskusie na doklade
Vedeli ste, že s vaším klientom alebo zamestnancom môžete diskutovať o každom doklade priamo v rámci našej KROS Digitálnej kancelárie? Stačí si vybrať, s kým chcete diskutovať v dolnej časti každého dokladu a jednoducho napísať správu, napríklad: „Zabudol si mi priložiť prílohu, poprosím o doplnenie.” Túto funkčnosť sme nedávno vylepšili. Teraz môžete diskusiu začať aj na uzamknutom doklade, čo umožňuje komunikovať bez obmedzení.
Štítky na každom doklade
Ste zvyknutí priradzovať svojím dokladom – bločky, došlé a odoslané faktúry – na rôzne strediská, zákazky, činnosti alebo iné členenie? V KROS Digitálnej kancelárii môžete teraz využívať štítky aj na Iné doklady. Týmto spôsobom môžete lepšie spravovať zmluvy, poistenia a ďalšie dokumenty, čo uľahčuje vyhľadávanie a správu všetkých vašich zaevidovaných dokumentov.
Rola účtovníka a nové zobrazenia dokladov
„Účtovník, ktorý by najviac potreboval tabuľkové zobrazenie, nemôže pristupovať k nastaveniam a nevie si ho zapnúť! To sa nám zdá nelogické!” Vaše pripomienky sme si vzali k srdcu a zjednodušili prístup k nastaveniam. Ak pracujete v KROS Digitálnej kancelárii s rolou Účtovník, teraz si môžete zmeniť zobrazenie dokladov z bočného zoznamu na tabuľku a naopak priamo cez Nastavenia. Nastavenia nájdete pod ikonou ozubeného kolieska v hlavnom menu. Navyše, ako účtovník máte možnosť cez tieto nastavenia spravovať štítky a spracovanie dokladov.
Legislatíva
Samozrejme, podarilo sa nám implementovať aj všetky legislatívne náležitosti a vylepšenia. Ako aj napríklad, pri zobrazovaní alebo ukladaní dokladu vás aplikácia teraz upozorní, ak je na doklade použitá neaktuálna sadzba DPH, čo vám uľahčí prechod do nového legislatívneho roku 2025.