4 dôvody, prečo je zákaznícka podpora našou prioritou
4 dôvody, prečo je zákaznícka podpora našou prioritou
Zákaznícka podpora je tvárou KROSU. Okrem toho, že je rozhodujúcou súčasťou predaja, pomáha nám budovať úspešnú firmu, ktorej ľudia dôverujú.
Kto je za zákazníckou podporou v KROSE?
Predovšetkým naši konzultanti, ktorí dennodenne sadajú k počítačom, zapínajú telefóny, nasadzujú slúchadlá a starajú sa o spokojnosť a šťastie zákazníkov. Oni sú tí, ktorí sú ako prví konfrontovaní s otázkami a problémami zákazníkov alebo požiadavkami na naše programy. Sú to tí, ktorí počúvajú, hľadajú odpovede, ale aj tí, ktorí sa ospravedlňujú a navrhujú riešenia. Sú tu pre vás, aby vám pomohli a uľahčili prácu. Zákaznícka podpora patrí medzi to najcennejšie, čo v KROSE máme. Vybrali sme štyri dôvody, prečo je našou prioritou.
1. Vytvárame hodnoty pre zákazníkov
Je pre nás dôležité držať krok s očakávaniami a potrebami zákazníka. Uvedomujeme si, že kľúčom k úspechu je vaša spokojnosť. Snažíme sa ju dosiahnuť viacerými spôsobmi. HOTLINE je našou alfou-omegou, avšak zďaleka nie jediným nástrojom, ako vám priblížiť prácu s programom. Blogy, ktoré reflektujú aktuálne témy z oblasti účtovníctva, miezd a stavebníctva, videoškolenia s praktickými návodmi na prácu v programoch, odpovede na často kladené otázky, infosprávy v programoch, odborné príručky zohľadňujúce aktuálnu legislatívu, alebo interaktívne diskusné fóra či už na našich stránkach alebo v komunitách Facebooku. To sú naše cesty, ako sa k vám čo najviac priblížiť. „S ochotou, odborne a rýchlo,” sú hlavné piliere, na ktorých stojí každá analýza vášho problému, ktorý riešime.
2. Budujeme výnimočné vzťahy so zákazníkmi
Tak ako v bežnom živote, aj v tom profesionálnom platí, že budovanie vzťahov je o dôvere. Tú si získavame tak, že ku každému zákazníkovi pristupujeme s rešpektom a porozumením. Na problémy sa pozeráme očami používateľa našich programov, aby sme pochopili, ako pracuje a čo potrebuje. Na základe toho, čo vidíme a počujeme, hľadáme nové príležitosti, ktoré zákazníci ocenia. Komunikujeme otvorene a úprimne, niekedy možno aj za cenu nepohodlnej konfrontácie. Snažíme sa však vždy vysvetliť, čo robíme, prečo to robíme a ako sme k rozhodnutiu prišli. V skutočnosti práve úprimné vyjadrenie názorov vedie k vytvoreniu silných a trvalých vzťahov.
3. Inšpirujete nás, aby sme boli každým dňom lepší
Najkrajší scenár na zákazníckej podpore je taký, keď konzultant a zákazník ukončia telefonát s tým, že mal zmysel a pomohol. Magická sila slova „ďakujem“ je pre nás výzvou do ďalšej práce. Programy prispôsobujeme neustále sa meniacim komerčným a legislatívnym trendom. Ste to vy, zákazníci, ktorí určujete smer, akým sa uberáme. Vďaka vašim postrehom a pripomienkam sme neustále motivovaní hľadať cesty, ako robiť veci lepšie. Vaše telefonáty a emaily tvarujú cestu našich budúcich rozhodnutí, ktoré robíme pre vás, ale i pre seba.
4. Boli ste spokojní? Budeme radi, ak to poviete ostatným
Vedeli ste, že veľmi spokojný zákazník sa so svojou dobrou skúsenosťou s produktom alebo službou podelí v priemere s deviatimi známymi? A čo ak má zlú skúsenosť? V tom prípade sa s ňou „pochváli” až šestnástim ďalším osobám. Tento poznatok nás motivuje robiť zákaznícku podporu v KROSE kvalitne a ku spokojnosti našich zákazníkov. Pochvala vie povzbudiť a kritika poučiť. Dôležité je vedieť akceptovať obe a vedieť z nich vyťažiť maximum. Našim cieľom je prinášať vám vždy niečo nové, aktuálne, o čom sme presvedčení, že vám pomôže a uľahčí prácu. Našou odmenou je, ak sa so svojou dobrou skúsenosťou podelíte s ďalšími.
Zákaznícka podpora je našou prioritou – je to fakt. Preto je naším dlhodobým cieľom, aby náš systém podpory bol skutočne o pomoci zákazníkovi. Chceme aj naďalej pre vás pracovať rýchlo, odborne a s nadšením, aby ste sa na nás vždy mohli spoľahnúť.