„Nové technológie sú všade okolo nás. Rozhodla som sa, že im venujeme svoju energiu a naučíme sa s nimi pracovať. Jednoducho ich využijeme v náš prospech. Preto sme sa pustili do používania KROS Digitálnej kancelárie.“ Takto sa pani Petrášová, majiteľka spoločnosti EQO, s.r.o. zo Sečoviec, začala venovať digitalizácii účtovníctva a jeho procesov. Aktuálne má vo svojom portfóliu 50 firiem, z toho 42 už využíva KROS Digitálnu kanceláriu.
Ako dokáže pomôcť jedna aplikácia v podnikaní?
Vďaka KROS Digitálnej kancelárii sa výrazne zjednodušili pracovné procesy spoločnosti. Automatizáciou administratívy sa zvýšila produktivita a efektivita, čo podporilo rast a rozvoj podnikania. Presvedčte sa na vlastné oči a pozrite si, ako hodnotí pani Petrášová fungovanie v spoločnosti s KROS Digitálnou kanceláriou.
„S aplikáciou KROS Digitálna kancelária sme dosiahli zásadné zlepšenie v našej práci. Pred jej zavedením sme sa zaoberali množstvom papierových dokladov, čo bolo časovo náročné a často stresujúce. V súčasnosti, vďaka digitálnemu riešeniu, máme všetko prehľadné a rýchlo dostupné.
Naši klienti nám teraz doklady posielajú priebežne (niektorí nám to posielajú denne), čo výrazne zjednodušuje ich spracovanie. Všetko máme na jednom mieste a nemusíme sa vracať k žiadnemu dokladu.
Pred zavedením KROS Digitálnej kancelárie sme mali problémy so zvládaním úloh na poslednú chvíľu. Často sme museli pracovať pod veľkým tlakom, aby sme stihli všetky termíny, napríklad pri podávaní DPH. Teraz, 22. deň v mesiaci, máme všetko hotové a môžeme si dovoliť pracovať s pokojom. Ušetrili sme množstvo času a stresu.
Namiesto toho, aby sme na konci roka odovzdávali našim klientom desiatky šanónov plných dokumentov, teraz nájdu všetko v archíve aplikácie. Pre väčšie firmy, ktoré musia archivovať doklady roky, je to obrovská úľava. Niektorým klientom však odovzdávam všetky dokumenty ešte aj na USB kľúči.
Naša práca s papierovými dokladmi vyžadovala veľa manuálnej práce. Predtým sme najímali brigádnikov na upratovanie papierov (lepili bločky, zakladali faktúry), čo bolo časovo náročné a neradi to robili. Teraz môžeme brigádnikov využiť na skenovanie dokladov a vykonávanie kvalifikovanejších úloh – vedia mi už urobiť rozúčtovanie v aplikácií a ja si to už len stiahnem do Omegy.
V prípade reklamácie vieme nájsť my alebo rovno sám klient potrebný doklad za pár sekúnd. Otvorí si notebook alebo si otvorí aplikáciu v telefóne a tam sa na doklad pozrie. Nikto sa nemusí prehrabávať v hŕbe papierov a šanónov.
KROS Digitálna kancelária nám umožnila pracovať efektívnejšie, šetriť čas a samozrejme aj mesačné náklady, ktoré sme vynakladali na papier, toner a podobne. Je to skutočná úľava a prínos pre našu každodennú prax. Šetrím a mám viac času pre seba. “
KROS Digitálna kancelária dokázala vyriešiť mnohé problémy v spoločnosti EQO, s.r.o. a priniesla jej majiteľke zjednodušenie práce a viac času. „Zvažovala som aj alternatívne riešenia, ale vzhľadom na vysoký objem dokladov, ktoré spracovávame, sa ostatné riešenia ukázali ako príliš nákladné. Pri našom množstve dokladov by bolo pre mňa neprijateľné platiť za každý doklad individuálne. Po prepočítaní som zistila, že by to viedlo k enormným mesačným nákladom. Vzhľadom na dlhodobú spokojnosť s produktmi od KROSU bolo rozhodnutie jasné.”