Menu

Aj v lete pracujeme na digi novinkách, ktoré ste si vypýtali (7. časť)

Leto je ideálny čas na oddych. No my aj počas neho pracujeme na novinkách, ktoré ste si, vo veľmi hojnom počte od nás vypýtali. Veríme, že vám nielen uľahčia prácu, ale prinesú do nej aj viac pohodlia. Aby ste sa mohli oddychu venovať počas celého roka.

Preddavky a centové vyrovnanie

“Aby KROS Digitálna kancelária dokázala pracovať s preddavkami a ich následným automatickým zaúčtovaním do OMEGY.”

Áno, to je prvá novinka, ktorú aktuálne chystáme. Navyše k nej pridáme aj možnosť zadania centového vyrovnania, aby sme za vás vedeli automatizovane zaúčtovať ešte väčšie množstvo dokladov.

Dátum prijatia

“Veľmi by mi pomohlo, ak by som si napríklad v nastaveniach vedela vybrať, či sa má dátum prijatia pri došlých faktúrach potiahnuť z dátumu dodania, alebo dopĺňať podľa dňa, kedy sa doklad naimportoval.”

Vieme, že doklady do KROS Digitálnej kancelárie neprichádzajú vždy priebežne. No a niekedy to ani povaha a systém nastavenej práce nedovoľuje. Aj preto pripravujeme možnosť vybrať si, aký dátum sa prednastaví do dátumu prijatia.

Export dokladov do Excelu

“Chýba nám možnosť exportu dokladov do Excelu, najlepšie všetkých údajov, aby sme s nimi ďalej vedeli pracovať už ako potrebujeme.”

Na svoje si príde účtovníčka, účtovník či podnikateľ. Export vám umožní nielen detailne kontrolovať doklady, ale aj vytvárať grafy a prehľady podľa vašich vlastných potrieb.

Štítky do Iných dokladov

“V záložke Iné doklady máme veľa zmlúv, ktoré by som vďaka štítkom vedela kategorizovať podľa stredísk, druhu obchodov, pracovníkov atď.”

Áno, aj možnosť štítkov v Iných dokladoch, kde si evidujete množstvo rôznorodých dokumentov bude už čoskoro realitou. Okrem lepšieho prehľadu tak aj oveľa rýchlejšie nájdete to, čo práve potrebujete.

Párovanie bločkov s bankami

“Bolo by fajn, keď mám bločky v  KROS Digitálnej kancelárii, že by ich takisto, ako došlé faktúry, párovalo v banke, a tým pádom by klient ihneď vedel či má všetky doklady.”

Účtovné firmy strávia množstvo drahocenného času posielaním e-mailov klientom o chýbajúcich dokladoch. Vďaka možnosti spárovania bločkov hradených kartou s bankovým výpisom si vy alebo váš klient ľahko vyfiltrujete práve tie pohyby, ktoré nemajú priradený ešte žiadny doklad. Potom už len nájsť ten zatúlaný bloček…

Tabuľkové zobrazenie dokladov

“Chceli by sme vidieť viac údajov v zozname dokladov.”

Zoznam dokladov, ktorý poznáte z našich webových aplikácií je výhodný v tom, že umožňuje súčasné zobrazenie základných údajov o všetkých dokladoch (zoznam dokladov) a podrobný náhľad zvoleného dokladu (detail dokladu) bez potreby otvárania okien.

Veľké množstvo z vás však chce mať na jedno pozretie dostupný prehľad s čo najväčším množstvom údajov o faktúrach a bločkoch, aby ste vedeli:

  • ľahšie porovnávať údaje medzi rôznymi riadkami a stĺpcami,
  • ľahšie sa orientovať vo vašich dokladoch,
  • filtrovať a zoraďovať údaje podľa rôznych kritérií,
  • vykonávať hromadné zmeny na viacerých dokladmi súčasne,
  • zobraziť si práve len tie údaje, ktoré sú pre vás kľúčové,
  • či exportovať len vami zvolené doklady.

To je len zlomok možností, ktoré vám poskytne pri práci tabuľkové zobrazenie. Vďaka nemu bude do budúcna možné zapracovať aj tie vaše najnáročnejšie požiadavky.

*Spomínaná funkčnosť v tomto blogu je aktuálne vo fáze vývoja. O jej sprístupnení vás budeme informovať.

Zdieľať
Súvisiace témy k článku
KROS
O nás
Blog
Kontakty