Vážený používateľ,
radi by sme vás informovali o jednoduchom použití bezplatného systému Zóna pre klienta, vďaka ktorému ušetríte mnoho času a požadované produkty alebo služby budete mať okamžite k dispozícii.
Ako postupovať, ak potrebujete:
- Videonovinka – Zóna pre klienta
- Návod – Ako uhradiť predfaktúru v Zóne pre klienta
- čo je Zóna pre klienta
Ako sa prihlásiť do Zóny pre klienta?
-
Ak ste používateľ programov KROS, stačí zadať na prihlasovacej stránke meno a heslo, ktoré ste obdržali poštou pri kúpe programu.
-
Ak ste tieto údaje neobdržali, alebo ste ich stratili či zabudli, kliknite na odkaz “Zabudli ste heslo?”. Zadajte svoje zákaznícke číslo (nájdete ho na faktúre) a obratom vám bude zaslané dočasné 24-hodinové heslo na e-mail, ktorý ste nadefinovali pre Zónu pre klienta.
Po prihlásení si môžete zadať vlastné prihlasovacie meno a heslo. Nemusíte sa prihlasovať zákazníckym číslom, táto možnosť však zostáva zachovaná. Tieto údaje nastavíte v časti: Nastavenia / Kontaktné informácie – Prihlasovacie meno. (Ak e-mailovú adresu nemáte zadefinovanú, alebo vám e-mail neprišiel, kontaktujte nás telefonicky na čísle 041/707 10 80.)
Ako rýchlo obnoviť Balík podpory?
-
S použitím Zóny pre klienta vám na obnovu Balíka podpory stačí len pár minút a niekoľko kliknutí. Postup je uvedený na nasledujúcich obrázkoch:
Chcete si rozšíriť program?
-
Na rozšírenie, napr. počtu inštalácií programu, stačí urobiť niekoľko krokov. Pozrite si jednoduchý postup na nasledujúcich obrázkoch.
-
Program OMEGA:
- Program CENKROS plus:
Potrebujete licenčný súbor?
-
Postup, ako si zaslať licenčný súbor napr. k programu ALFA priamo na vašu e-mailovú adresu, je znázornený na nasledujúcich obrázkoch:
Chýba Vám faktúra?
V Zóne pre klienta nájdete faktúry ku všetkým transakciám, ktoré ste v rámci svojho programu uskutočnili. Z prehľadu dokladov si môžete vašu faktúru jednoducho stiahnuť vo formáte pdf, alebo zaslať mailom.
-
Postup získania faktúry, napr. ku kúpe programu OMEGA, je uvedený na týchto obrázkoch:
Potrebujete program na DVD?
-
Ak si chcete uchovať verziu programu, ktorú ste si nainštalovali, aj na DVD, stačí v rámci Zóny pre klienta postupovať podľa nasledovných krokov:
Chcete si objednať službu Predĺžená HOTLINE?
-
Postup aktivácie služby Predĺžená HOTLINE prostredníctvom internetového systému Zóna pre klienta, napr. ku programu ALFA, je veľmi jednoduchý. Znázornený je na týchto obrázkoch:
Ako uhradiť vystavenú predfaktúru?
-
Postup úhrady vystavenej predfaktúry/dokladu, je znázornený na nasledujúcich obrázkoch. Podrobnejší návod nájdete na tejto stránke.
Ako si objednať a uhradiť školenie?
-
Objednať a uhradiť hromadné školenie, školenie na PC alebo bezplatné úvodné školenie môžete rýchlejšie a jednoduchšie v Zóne pre klienta:
Videonovinka
Pozrite si video, ako používať Zónu pre klienta.
Zóna pre klienta
Zóna pre klienta je internetový systém, pomocou ktorého môžete spravovať svoje licencie k programom KROS, ako aj objednávať ďalšie produkty a služby. Jeho používanie je bezplatné.
Systém je dostupný pre všetkých používateľov programov KROS.
Pre využitie systému stačí:
- mať prístup na internet, kliknúť na stránku www.kros.sk/klient a prihlásiť sa.
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.