Spracovanie účtovníctva už dávno nie je len o účtovaní. Drahocenný čas účtovníkom kradnú únavné administratívne činnosti. Triedenie dokladov, zakladanie do šanónov, náročné vyhľadávanie dokumentov. Každý deň. K tomu sa pridajú manažérske povinnosti a nepretržitá podpora pre klientov na telefóne. Potrebuje zaslať stratenú faktúru, niečo si s vami odkontrolovať, nevie, ako vám poslať doklady. „Ozaj, stačí, ak ich donesiem až 23-teho? Skôr sa k vám nedostanem.“ Ouff.
Aj vy sa tešíte, kedy sa konečne dostanete k účtovaniu?
Viac času na účtovníctvo
Pre všetkých, ktorí sa našli v predchádzajúcich riadkoch, máme dobrú správu. Ide to aj inak. Digitálne účtovníctvo prináša nové možnosti.
- Elegantnú a šetrnú výmenu dokladov medzi klientom a účtovníčkou bez osobných stretnutí či telefonátov.
- Bezpečný prístup k dokladom z obidvoch strán.
- Zabezpečený digitálny archív bez potreby archivácie dokladov a šanónov.
- Kópie dokladov, ktoré sú automaticky súčasťou účtovného zápisu.
- Automatické 100 %-né načítanie bločkov vďaka QR kódom.
Otázky účtovníkov
Znie to dobre, že? Aj vám sa však v hlave vynorí hneď niekoľko otázok?
Dovoľuje legislatíva pôvodné doklady v listinnej podobe zahodiť? Postačí vám digitálny archív dokladov? Čo v prípade daňovej kontroly? Kto je zodpovedný za prenos elektronických dokladov od klienta k účtovníčke a aké zabezpečenie je potrebné? Ako ošetriť digitalizáciu účtovníctva v internej smernici? Potrebujete ju vôbec a čo všetko by mala obsahovať? Dá sa digitalizovať len časť účtovníctva/dokladov?
Odpovede nielen na tieto otázky vám prinesieme už 19. apríla na bezplatnej online konferencii s názvom Digitálne účtovníctvo od A po Z. Spolu s daňovou poradkyňou vám odovzdáme rady, ako si nastaviť digitálne účtovníctvo s dôrazom na dodržanie a splnenie legislatívnych požiadaviek a predstavíme praktické tipy, ako vám s týmto všetkým pomôže softvérové riešenie.
Už teraz sa na konferenciu prihlásilo viac ako 1 000 účtovníkov. Keďže je to online, miesto máme pre každého. Tešíme sa aj na vás.