Minulý blog sme končili konštatovaním: „V súčasnej dobe pomáhame a zjednodušujeme život zákazníkom viac ako včera a menej ako zajtra. Digitálnu kanceláriu budeme aj naďalej zlepšovať. Už teraz sa môžete tešiť na ďalšie novinky.“ Tam, kde sme minule skončili, dnes môžeme pokračovať. Takto pred letom máme viacero noviniek, na ktoré sa môžete tešiť. Možno ste už niektoré medzičasom objavili a vyskúšali. Tu je ich zoznam:
Chat – komunikácia nad konkrétnym dokladom
Potrebujete s vašim klientom alebo zamestnancom komunikovať o nejakom doklade? Napríklad ako sa stalo u nás vo firme, že kolega zaevidoval doklad do KROS Digitálnej kancelárie, ale zabudol nahrať/odfotiť prílohu. Naša účtovníčka priamo na danom doklade otvorila komunikáciu a napísala kolegovi, aby jej ho dodal a doložil prílohu. Kolegovi prišla správa. Hneď vedel čo a kde má doplniť. Chat sa nachádza na každom doklade v spodnej časti.
Export dokladov z archívu
Mení váš klient účtovnú firmu? Chcete mať doklady okrem KROS Digitálnej kancelárie uložené aj niekde u seba, ako ste niekedy mali svoje šanóny? Doteraz to nebolo možné a všetko ostávalo len v Digitálnej kancelárii. Čoskoro to bude už minulosť. Vaše doklady z archívu KROS Digitálnej kancelárie si budete vedieť vyexportovať a stiahnuť – poslať mailom k sebe – uložiť na svoje úložisko alebo odovzdať svojmu klientovi, ktorý takto bude mať k dispozícií svoj archív u seba. Stiahnutie dokladov nájdete v časti Nastavenia/Firma.
Nastavenie účtovania zahraničných dokladov
Častá téma, častá otázka – ako zaúčtujem zahraničné doklady? Vie to OMEGA zaúčtovať? Áno, už vie. Stačí len v zahraničných odoslaných alebo došlých faktúrach zvoliť povinný text pre upresnenie zaúčtovania a OMEGA si už s tým poradí. Faktúry vám správne zaúčtuje.
Vyhľadávanie v popise dokladu
Máte v KROS Digitálnej kancelárií nastavené aj účtovanie, tzv. popisy? Máte vytvorených viacero popisov? Teraz už len stačí začať písať text, respektíve popis, ktorý hľadáte a automaticky sa ponúknu/vyfiltrujú možnosti. Vy už si len vyberiete ten popis, ktorý sa vám hodí pre daný doklad.
Párovanie bločkov s bankou
Banka stiahnutá/načítaná do KROS Digitálnej kancelárie, spárovaná s došlými a odoslanými faktúrami. Vieme, ktorá faktúra je uhradená a ktorá ešte nie. Ostali nám ale „visieť“ bločky! Hoci sú zaznamenané pohyby na výpise, hoci sú bločky nahraté v Digitálnej kancelárii – nemám ich spárované. Počúvali sme vás a v najbližšom čase môžete očakávať aj túto novinku.
Dvojité skenovanie bločkov
Ako to bolo doteraz? Mobil – v mobile aplikácia KROS Digitálna kancelária – čítate QR kód z bločka – následne bloček fotíte – ten sa automatický dostáva s údajmi a prílohou do aplikácie. Táto možnosť ostala aj naďalej. Pribudla ale možnosť, ktorá vám ušetrí jeden krok. Ako to môžete mať teraz? Mobil – v mobile aplikácia KROS Digitálna kancelária – fotíte bloček – ten sa automaticky dostáva s údajmi a prílohou do Digitálnej kancelárie. Každý si už len vyberie, čo mu pri jeho práci vyhovuje.
Elektronické faktúry ISDOC
ISDOC je formát elektronickej fakturácie používaný na bezpapierovú výmenu dokladov medzi podnikmi alebo súkromnými osobami. Zložitý popis? Tak teda skúsim jednoduchšie. Vystavíte faktúru a pošlete ju vo formáte .pdf do KROS Digitálnej kancelárie. Faktúra sa vyťaží a údaje s prílohou nájdete v aplikácii. Pre vás sa nič nemení. ISDOC formát sa vytvára automaticky a je súčasťou faktúry vo formáte .pdf. Vy už nemusíte nič naviac robiť a riešiť. Jednoducho povedané, dostanete pdf faktúru s prílohou vo formáte ISDOC a údaje z neho uvidíte automaticky po importe v programe.
Číselné rady na dokladoch
Kolegyne na hot-line často počúvali – máme viac ako jeden číselný rád ale v Digitálnej kancelárii si to nevieme nastaviť. Prečo tam nie je možnosť si vybrať viac číselných radov pre došlé faktúry? Tak už je. Už tam pribudla aj táto možnosť. V rámci jednotlivých dokladov (bločky, došlé faktúry, odoslané faktúry) si viete vytvoriť viacero číselných radov a jednotlivé doklady smerovať do nich.
Vyššie sme si predstavili pár noviniek, ktoré už sú alebo budú v blízkej dobe zapracované v KROS Digitálnej kancelárii. Kanceláriu stále vylepšujeme a posúvame na vyššiu úroveň, aby ste sa mohli na ňu stále viac a viac spoľahnúť a zjednodušovať si svoju prácu. Nedá sa povedať, že sú to posledné novinky a že už končíme. Stále pracujeme na ďalších a ďalších vylepšeniach. Do konca roka sa určite ešte máte na čo tešiť. Hneď ako budeme mať niečo nové, dáme vám vedieť.
Dovidenia pri ďalších novinkách!