Úspech firmy záleží od viacerých faktorov, medzi ktoré patrí bezpochyby aj ten ľudský. Správne riadenie ľudských zdrojov je v každej organizácii dôležité. Pozostáva z množstva činností od vyhľadávania, výberu, starostlivosti až po odchod zamestnanca z firmy. A s tým súvisí správna organizácia personálnych procesov, sledovanie množstva termínov a „papierovačiek“.
Ak strácate prehľad vo svojich HR šanónoch, dokumentoch, protokoloch alebo kalendári, nájdete ho vďaka KROS HR systému. Získate poriadok vo všetkých dôležitých informáciách týkajúcich sa zamestnancov a firmy.
Šanóny v policiach už nie sú in
V súčasnosti sa digitalizácii nevyhneme. A ani nechceme. Plné police šanónov s dokladmi, na ktoré padá prach, nie je to, čo by sme chceli v modernej firme nájsť. Čas je vzácny a hľadanie v papierových šanónoch nám ho neušetrí. Riešením sú elektronické priečinky, ktoré si vieme jednoducho nastaviť pomocou systému “Drag & Drop“ tak, ako potrebujeme.
Potrebujete zistiť, kedy končí poistka na firemnom vozidle? Nie ste si istí, či majú všetci zamestnanci aktuálny certifikát o BOZP? Všetko zistíte za pár sekúnd. Bez nekonečného prezerania, s maximálnou presnosťou, z kancelárie, domu či chaty. Stačí mať počítač alebo mobil a pripojenie na internet.
Evidenciou majetku a jeho pridelením zamestnancom rýchlo zistíte, kto používa služobné vozidlo, notebook, mobilný telefón a ďalšie vybavenie. S KROS HR systémom viete presne, kedy má zamestnanec nárok na ich výmenu. Zistíte aj to, kedy by mal dostať nový pracovný odev a aká veľkosť je pre neho vhodná. Faktúry, návody na použitie alebo záručné listy za celý majetok firmy nájdete na jednom mieste.
Potrebujete nejaké úlohy delegovať na ostatných? Môžete si vytvoriť checklisty s úlohami a s termínmi a prideliť ich zamestnancom. HR systém ich za vás v správnom čase na ne upozorní a odsleduje ich splnenie.
Dôležité termíny nemusíte držať v hlave
Nielen v osobnom ale aj pracovnom živote musíme myslieť na mnoho povinností a sledovať rôzne termíny. Stačí, že držíme v hlave výročia blízkych, termíny u lekárov a besiedok detí. Vypusťme aspoň tie, ktoré sa týkajú zamestnancov. Kedy končí zamestnancovi skúšobná doba alebo koľké životné jubileum bude oslavovať produktová manažérka? Má už zamestnanec nárok na nový mobil?
Nastavte upozornenia a už vám vo firme neujde žiaden dôležitý termín. Pripomeňte zamestnancovi, že mu končí platnosť lekárskej prehliadky, kedy má ísť s autom do servisu či kedy ho vo firme čaká firemný večierok alebo schôdza, na ktorej nesmie chýbať.
Aké sú výhody zavedenia KROS HR systému?
- Údaje o zamestnancoch na jednom mieste.
- Prístup pre personalistu, vedúceho či zamestnanca.
- Žiadne papiere v šanónoch – už len elektronické priečinky s možnosťou vlastných šablón.
- Vlastné HR dokumenty priamo z vašich elektronických šanónov.
- Doklady, poistky či certifikáty bez zdĺhavého hľadania, nech ste kdekoľvek.
- Skúšobné doby, jubileá, servis vozidiel či firemné schôdze? Nastavte si upozornenia a už vám nič neunikne.
- S evidenciou majetku presne viete, kedy je potrebné vymeniť pracovné oblečenie, kedy končí záruka mobilov alebo platnosť STK áut.
- Checklisty s úlohami a termínmi s delegovaním na zamestnancov.
- Elektronický podpis v cene KROS HR systému.
O vaše dáta sa obávať nemusíte
S online aplikáciou KROS HR systém sú vaše dáta v bezpečí. Denne sú priebežne zálohované a ukladané v bezpečnom dátovom centre Microsoft Azure. O zdieľaní dát rozhodujete len vy. Každý používateľ si môže zvoliť, aké dáta a s kým chce zdieľať a aj v akom režime – na čítanie, pre úpravy, plný prístup. K používateľskému obsahu má prístup len oprávnený používateľ, ktorý pozná prihlasovacie meno a heslo.
Získajte KROS HR systém so zľavou až 50 % pri zakúpení spolu s KROS Dochádzkou na 12 mesiacov. Cena aplikácie závisí od počtu zamestnancov. Zvoľte si počet a zistite predbežnú cenu.