Menu

Inovácie a vylepšenia v KROS Digitálnej kancelárii

Aj napriek veľkým legislatívnym zmenám na konci tohto roka sme nestratili elán vylepšovať KROS Digitálnu kanceláriu. Súčasný stav a pozitívne ohlasy nás neuspokojili, naopak dávajú nám motiváciu tlačiť hranice možností ešte ďalej. Vaše návrhy sú pre nás kľúčové, a hoci nemôžeme zrealizovať všetko ihneď, dávame prednosť nápadom s najväčším dopadom. Tu sú niektoré z najnovších vylepšení:

Automatické dopočítavanie v rozpise DPH

Vaše podnety na jednoduchšie spracovanie dane sme vzali vážne: „Nemohlo by sa po doplnení základu dane súčet a DPH doplniť automaticky?” alebo „Mohol by sa rozpis DPH vypočítať automaticky pri zadávaní celkovej sumy?” Vaše volanie sme vypočuli. Teraz stačí zadať alebo upraviť cenu bez DPH a rozpis DPH sa automaticky aktualizuje podľa zvolenej sadzby. Pridajte sumu vrátane DPH a rozpis sa vypočíta automaticky—bez potreby kalkulačky.

Diskusie na doklade

Vedeli ste, že s vaším klientom alebo zamestnancom môžete diskutovať o každom doklade priamo v rámci našej KROS Digitálnej kancelárie? Stačí si vybrať, s kým chcete diskutovať v dolnej časti každého dokladu a jednoducho napísať správu, napríklad: „Zabudol si mi priložiť prílohu, poprosím o doplnenie.” Túto funkčnosť sme nedávno vylepšili. Teraz môžete diskusiu začať aj na uzamknutom doklade, čo umožňuje komunikovať bez obmedzení.

Štítky na každom doklade

Ste zvyknutí priradzovať svojím dokladom – bločky, došlé a odoslané faktúry – na rôzne strediská, zákazky, činnosti alebo iné členenie? V KROS Digitálnej kancelárii môžete teraz využívať štítky aj na Iné doklady. Týmto spôsobom môžete lepšie spravovať zmluvy, poistenia a ďalšie dokumenty, čo uľahčuje vyhľadávanie a správu všetkých vašich zaevidovaných dokumentov.

Rola účtovníka a nové zobrazenia dokladov

„Účtovník, ktorý by najviac potreboval tabuľkové zobrazenie, nemôže pristupovať k nastaveniam a nevie si ho zapnúť! To sa nám zdá nelogické!” Vaše pripomienky sme si vzali k srdcu a zjednodušili prístup k nastaveniam. Ak pracujete v KROS Digitálnej kancelárii s rolou Účtovník, teraz si môžete zmeniť zobrazenie dokladov z bočného zoznamu na tabuľku a naopak priamo cez Nastavenia. Nastavenia nájdete pod ikonou ozubeného kolieska v hlavnom menu. Navyše, ako účtovník máte možnosť cez tieto nastavenia spravovať štítky a spracovanie dokladov.

Legislatíva

Samozrejme, podarilo sa nám implementovať aj všetky legislatívne náležitosti a vylepšenia. Ako aj napríklad, pri zobrazovaní alebo ukladaní dokladu vás aplikácia teraz upozorní, ak je na doklade použitá neaktuálna sadzba DPH, čo vám uľahčí prechod do nového legislatívneho roku 2025.

Naše odhodlanie pokračuje

Už čoskoro prídu ďalšie vylepšenia, ako napríklad hromadné úpravy popisov nad jednotlivými dokladmi a orezávanie fotografií bločkov. Tešíme sa na budúcnosť a zaväzujeme sa k neustálemu zdokonaľovaniu KROS Digitálnej kancelárie. Vaše nápady a spokojnosť sú hybnou silou našej inovácie a zabezpečujú, že naše riešenia nielen spĺňajú, ale predčia vaše očakávania.

Čakajte na ďalšie novinky a vylepšenia, ktoré prídu už čoskoro!

Zdieľať
Súvisiace témy k článku
KROS
O nás
Blog
Kontakty