Každá firma, ktorá chce rásť a posúvať sa dopredu, musí zefektívňovať svoje procesy. Či už ste podnikateľ, účtovník, personalista, fakturant alebo máte vlastný e-shop, máme pre vás ideálne riešenia pre vašu prácu či biznis. Napredujte v podnikaní hravo, stavte na KROS ekonomické programy a prepojte ich s KROS aplikáciami. Pripomíname, že len do 17. 3. 2024 ich získate výhodne s 30 % zľavou.
Riešenia pre podnikateľov a živnostníkov
Ak ste malý či veľký podnikateľ, aplikácia KROS Fakturácia vám výrazne zjednoduší podnikanie. Vyhnete sa manuálnemu nahadzovaniu dokladov do svojho fakturačného systému, profesionálne faktúry máte dostupné 24/7 a viete ich vystaviť poľahky a pohodlne aj z mobilu.
V prípade, ak sú doklady po splatnosti, KROS Fakturácia odošle automaticky upomienku klientovi či zákazníkovi zo systému za vás. Ak máte e-shop, určite oceníte riadenie a prehľad o skladových zásobách na jeden klik s KROS Skladom.
Stará sa vám o účtovníctvo externá firma? Využívajte KROS Digitálnu kanceláriu, ktorá zabezpečí pohodlné odovzdanie dokladov, naviac dokumenty budete mať bezpečne uschované online.
Pokiaľ ste živnostník s jednoduchým účtovníctvom v ALFE plus, s KROS Digitálnou kanceláriou máte vždy poriadok v bločkoch, bez potreby triedenia a manuálneho nahadzovania, keďže aplikácia ich vyťaží a zatriedi za vás. Stačí len naskenovať doklad, nastaviť mu správny text aj účet a stiahnuť do účtovníctva, čo vám ušetrí množstvo času.
Riešenie pre mzdárov a personalistov
Ak vediete mzdy, personalistiku a robíte exporty pre inštitúcie v OLYMPE, máme pre vás tip, ako sa aj spracovanie dochádzky a miezd stane oveľa jednoduchším. S aplikáciou KROS Dochádzka zautomatizujete rutinné činnosti a získate dokonalý prehľad nad dochádzkou svojich zamestnancov. Zabudnite na evidovanie v Exceli a stráženie časového fondu ručne.
Prepojte OLYMP so šikovnou online aplikáciou na evidovanie neprítomnosti zamestnancov. Vďaka automatickému importu sa údaje do miezd hravo prenesú, dochádzku zamestnancov a mzdy viete spracovať doslova na jeden klik. Veľkou výhodou je to, že overenú zákaznícku podporu máte u nás na jednom mieste.
Riešenia pre účtovníkov či účtovné firmy
Od správne zvoleného riešenia, v ktorom spracovávate a vediete účtovníctvo svojich klientov, je závislé aj napredovanie vášho podnikania. Ak vám bude pomáhať pracovať rýchlejšie a efektívnejšie, môžete spracovať účtovníctvo viac klientom a rásť. S KROS riešeniami zefektívnite a zdigitalizujete procesy účtovnej firmy v dvoch smeroch:
1. Komunikácia a odovzdávanie dokladov medzi účtovnou firmou a klientom.
2. Zefektívnenie práce účtovníkov v účtovnej firme.
Je ideálne, keď klient aj účtovná firma používajú KROS programy, ktoré sú navzájom prepojené. Dáta sa tak prenášajú bez potreby osobného stretnutia a prepisovania. Klient odovzdáva doklady v reálnom čase cez KROS Digitálnu kanceláriu, tie sa automaticky prenesú do ALFY plus alebo OMEGY.
Používaním KROS Digitálnej kancelárie sa ako bonus odovzdané doklady vyťažia, vyplnia dôležité rutinné údaje, ktoré sa dovtedy museli prepisovať. Nielen že sa ušetrí čas, ale odstráni sa aj chybovosť. Účtovník sa sústredí len na správne účtovanie. Tým, že sa doklady odovzdávajú priebežne a v predstihu, odbúrava sa mu časový stres pred daňovými termínmi.
Neváhajte s nákupom
Ešte stále sa rozhodujete? Neváhajte nás kontaktovať emailom na adresu obchod@kros.sk či telefonicky 041/ 707 10 59, radi vám odpovieme na všetky otázky a pomôžeme s výberom správneho riešenia pre vás.