Na Slovensku vznikajú dobré veci. Spotrebitelia to vedia oceniť a nákupom domácich produktov chcú podporiť našu ekonomiku. Platí to nielen na produkty s prideleným EAN kódom. Slovenské softvérové riešenia každodenne pomáhajú zjednodušovať život podnikateľom a hrdo konkurujú veľkým zahraničným hráčom. Podnikový informačný systém ONIX sa za rok 2021 stal najpredávanejším slovenským ERP systémom.
Nie je rýchla implementácia ERP systému utópiou?
Mnoho podnikateľov má so zavádzaním ERP do firmy nepríjemnú skúsenosť. Je to podobné ako so sťahovaním. Ten, kto to zažil, vie, čo to obnáša a veľakrát si povie už nikdy viac. Všetko však závisí od toho, akú sťahovaciu firmu si vyberiete. ONIX môže mať firma nasadený v ostrej prevádzke aj za niekoľko týždňov. V určitých prípadoch sa čas implementácie môže predĺžiť, hneď na začiatku implementácie sa vždy dohodne podrobný časový harmonogram, aby podnikatelia mali k dispozícii prehľad termínov ako aj finálny dátum, kedy sa u nich ONIX spustí naplno.
Nekupujte mačku vo vreci
Na to, aby ste vo firme mali podnikový systém, ktorý vám bude efektívne pomáhať a vyrieši všetko, čo vás páli, je potrebné, aby vás výrobca softvéru najprv dobre spoznal. Stretnutie s majiteľmi však nestačí. Implementátori potrebujú spoznať, ako fungujú procesy a ako ich vedia s ONIXOM zjednodušiť. Preto sa rozprávajú so zamestnancami z rôznych pozícii (obchodníci, účtovníci, skladníci). Výsledkom spoznávania je demo ONIXU, pripravené na mieru pre vašu firmu, v ktorom si viete vyskúšať, ako to bude fungovať v praxi už s prepojením na vašu databázu. Po tom, čo sa zapracujú pripomienky a doladia detaily, je ONIX nachystaný na spustenie do ostrej prevádzky.
„O tom, ako bude vyzerať ONIX od začiatku rozhodujú zákazníci.“
Čo prináša podnikový systém ONIX do podnikania?
ONIX prináša do biznisu jednoduchosť a do firemných procesov poriadok. V jednom systéme majú majitelia prehľad o výkone celej firmy – predaji, nákupe, sklade i účtovníctve. ONIX ponúka manažérom možnosť robiť strategické rozhodnutia nielen na základe pocitov, ale na základe poctivých dát, čo je v dnešnej dobe nutnosť. Vďaka automatizácii procesov vedia využiť naplno kapacitu svojich zamestnancov. ONIX taktiež pomáha zefektívniť fakturáciu a kolobeh dokladov vo firme, vďaka aplikácii na digitálne schvaľovanie dokladov. Ponúka aj viacúrovňový systém schvaľovania, jednoducho aj z mobilu.
Pre aké odvetvia a podniky je ONIX stavaný?
ONIX pomáha v podnikaní stovke slovenských firiem v rôznych oblastiach – či už je to maloobchod, veľkoobchod, výroba, zákazkový obchod, stavebníctvo ale aj oblasť e-shopov.
Jeho silnými stránkami je riadenie zákazkovej výroby. Pre firmy je občas veľmi ťažké zistiť skutočný počet odpracovaných hodín na zákazke. S ONIXOM nie. Umožní priebežné sledovanie plnenia zákazky, vývoja tržieb aj nákladov.
V maloobchode aj veľkoobchode ponúka vyhodnocovanie predajov, s ktorým ľahko spoznáte bestsellery ako aj ležiaky, ktoré už dlho nikto nechce. Pre milovníkov štatistík, ktorí radi plánujú a vyhodnocujú obchodné prípady, má ONIX dokonalé prehľady, vďaka ktorým si viete všetko naplánovať a navyše zohľadniť aj sezónnosť tovarov a výkyvy počas roka.
Hravo si poradí aj s výrobou. Montáž, balíčky aj sady – zmontovanie a finalizácia výrobkov bez problémov. ONIX prináša poriadok aj do interných procesov. Kontrola stavu áut, revízia a servis zariadení je plne v správe ONIXU.
Alternatíva pre končiacu podporu SAP R/3
Spoločnosť SAP ohlásila ukončenie podpory podnikového systému SAP R/3. Mnoho podnikateľov tak stojí pred dilemou, čo ďalej. Predbežne sa hovorí o roku 2027. Aj keď sa nám môže zdať, že je to ďaleká budúcnosť, treba si uvedomiť, že migrácia na novú verziu SAP nie je otázkou mesiacov. Viaceré firmy sa obávajú, či migráciu na nový systém vôbec stihnú. Preto je dobré vedieť, že je tu aj iná možnosť. Spoznajte ONIX bližšie a zistite, ako môže zjednodušiť aj vaše podnikanie.