Na konci mája sa v Bratislave uskutočnil najväčší biznis festival. Množstvo podnikateľov, manažérov či špecialistov na rôzne oblasti sa stretlo na nábreží Dunaja a užilo si deň plný slnka a inšpirácií. A my sme pri tom nemohli chýbať.
Stratégia pre podnik, ktorý vydrží roky
Biznis marketingová stratégia je téma, ktorou by sa mali zaoberať najmä firmy, ktoré chcú byť na trhu sto rokov. Mať plán, určiť si, kde je začiatok cesty, aká je vízia a aké kroky budú viesť k cieľu. Presne toto je to dôležité. Ak chcete ako firma rásť, naberať nových zákazníkov, vyvíjať nové produkty a hľadať nové riešenia, mali by ste mať biznis marketingovú stratégiu.
Prečo sme sa v KROSE rozhodli pre biznis marketingovú stratégiu od Levoshere, aký bol proces jej tvorby, čo všetko nás ešte čaká a ako nastaviť procesy tak, aby ju prijalo viac ako 250 zamestnancov?
Aj o tomto rozprávala naša CEO Janka Haderková.
Okrem témy biznis marketingovej stratégie ste si mohli na Business Lounge Soundeck vypočuť Manažérku spoveď od našich spíkrov Janky Haderkovej a Mareka Polica či to, ako inovácie posúvajú podnikanie vpred.
Veríme, že aj vďaka týmto témam ste bližšie spoznali život u nás v KROSE.
Tombola o lákavé ceny
Ten, kto navštívil náš stánok na Forbes Business Fest vie, že v našej tombole sa hralo o lákavé ceny. Fotoaparát, bluetooth reproduktor či knihy. Zastaviť sa v našom stánku sa naozaj oplatilo. Výhercovia už majú ceny vo svojich rukách a my im ešte raz gratulujeme.
Ďakujeme, že sme mohli byť ako hlavný partner súčasťou Forbes Business Fest a tešíme sa niekedy nabudúce.