Menu

Nová appka na riadenie projektov, ktorú schováte do vrecka

Chceme projekty rýchlo realizovať, nie trápiť sa s internou komunikáciu a administratívou pri ich realizácii. Takýto výsledok priniesol náš prieskum medzi zákazníkmi. Našli ste sa v tom aj vy? Poďme sa pozrieť, ako to robiť inak.

Rozhodli sme sa, že si posvietime na riadenie projektov, a to počas celého životného cyklu. Vytvorili sme aplikáciu, ktorá vám vie pomôcť s ich plánovaním, riadením a následným vyhodnocovaním.

Chcem appku

Novú appku sme chceli pustiť vonku až koncom roku 2020. Ale koronakríza ukázala, že potreba nástroja na riadenie projektov na diaľku je v tejto neobyčajnej dobe oveľa silnejšia. Tak, sme sa hecli a rozhodli sa, že s ňou ideme von skôr. Môžete ju teraz využívať bezplatne.

Čo bude vedieť? 

Každým dňom bude appka rásť. Naše riešenia robíme vždy v spolupráci so zákazníkmi. Pýtame sa, overujeme, zisťujeme. Ani teraz to nebude inak. Budeme sa pýtať vás a podľa spätnej väzby pridávať do nového nástroja ďalšie funkcie a fičúrky. 

Zatiaľ, je plán takýto:

1. Meranie odpracovaného času pomocou časomiery (tlačidlo štart a stop)
2. Komentáre k úlohám
3. Užívateľské práva (projektový manažér, člen tímu)
4. Kalkulácia projektu
5. Evidencia nákladov
6. Vyhodnocovanie ziskovosti projektu
7. Pridávanie súborov k úlohám
8. Cenové ponuky
9. Faktúry
10. Prizvanie zákazníka do projektu
 Pridajte sa knám. Zjednodušte si život s novou appkou.  
Zdieľať
Súvisiace témy k článku
KROS
O nás
Blog
Kontakty