Menu

Nová generácia účtovníctva

Digitalizácia sa radí medzi horúce témy tohto roka, o ktorých sa veľa hovorí a hlavne veľa píše. V dnešnej dobe je digitalizácia neodmysliteľnou súčasťou podnikania. Firmy, ale aj účtovníci sa snažia tento technologický pokrok využiť na maximum. Na trhu je však veľa riešení, veľa možností a človek sa niekedy nevie rozhodnúť, ktoré je pre neho to správne.

V čom sme iní?

Jedným z kľúčových faktorov implementovania digitalizácie je automatizácia úloh. Presne týmto smerom sme sa vybrali aj my v KROSE. V našej digitálnej kancelárii sa zameriavame na najväčšiu výhodu, a tou je automatická kompatibilita s programom OMEGA a ALFA plus.
OMEGU a ALFU plus poznáme už nejaký ten piatok. Oba softvéry slúžia na správu účtovníctva, fakturácie a skladu. Ich vysoká funkcionalita zabezpečila, že sa stali obľúbenými pre mnoho firiem.
No čo by ste povedali na to, že naša digitálna kancelária je automaticky prepojená s OMEGOU a ALFOU? Čo si pod týmto predstaviť? V praxi to znamená, že všetky vaše údaje z faktúr a pokladničných dokladov sa budú automaticky a jednoducho premietať do KROS Digitálnej kancelárie bez toho, aby ste museli investovať čas a úsilie do ručného prepisovania alebo manuálneho importovania dát.
Stále ste na vážkach, či digitalizovať s KROSOM je to správne riešenie pre vás? Poďme sa pozrieť na ďalšiu výhodu a tou je NEOBMEDZENOSŤ. Nechceme klientov obmedzovať na počte užívateľov ani počte dokladov. Či pracujete v digitálnej kancelárií 2 alebo 10 a či máte v účtovníctve 1000 alebo 5000 dokladov, je to len na vás. Z našej strany nemáte žiadne obmedzenia.

Výhody automatickej kompatibility s programami od KROSU

  1. Časová úspora – Integrovanie dvoch rôznych softvérov býva časovo náročným procesom, ktorý si vyžaduje manuálnu prácu. Avšak vďaka automatickej kompatibilite našej digitálnej kancelárie s programom OMEGA a ALFA plus, je tento proces oveľa jednoduchší a rýchlejší. Vaše údaje budú synchronizované a prenesené medzi týmito systémami automaticky, čím uvoľníte čas pre iné dôležité úlohy.
  2. Eliminácia chýb – Ručný prepis údajov je náchylný na chyby, čo môže mať negatívny vplyv na presnosť vašich faktúr a bločkov do účtovníctva. S automatickým vyťažovaním bločkov pomocou QR kódu odstránite 100 % chýb, ktoré vznikajú pri prepisovaní dokladov. Okrem tohto vám pomôže aj umelá inteligencia ELIS, ktorá sa okrem vyťažovania dát pravidelne zdokonaľuje a učí nové veci. S touto automatickou kompatibilitou sa tento problém eliminuje. Údaje z faktúr a pokladničných dokladov sa extrahujú a presne premietnu do vášho systému, čím minimalizujete riziko chýb.
  3. Zjednodušená práca – Keď sú dva softvéry kompatibilné a dokážu spolupracovať efektívne a rýchlo, vaša práca sa stáva jednoduchšia.  
  4. Automatická archivácia dokladov – Na čo by nám boli všetky vychytané funkcie, ktoré spomíname, ak by ste stále museli tlačiť doklady a zakladať ich do šanónov niekde v archíve? Prípadne by sme museli tie dáta opätovne niekde prepisovať z webu do svojho účtovníctva. Vyťažovanie dokladov a výmena dokumentov je veľmi úzko spojená s programom OMEGA a ALFA plus a taktiež s digitálnou archiváciou dokladov, ktorá sa konečne stala akceptovanou aj pre účtovníctvo. Všetky funkcie, ktoré sme spomínali, zabezpečujú práve to, že doklady sa automaticky sťahujú do účtovníctva a ukladajú do digitálneho archívu.  
  5. Náhľad príloh nebol nikdy dostupnejší. Pri papierovej agende sa často trápime s tým, že hľadáme jeden konkrétny doklad v hŕbe šanónov a papierov, čo môže značne spomaliť našu prácu. Z praxe môžeme potvrdiť, že je veľmi nepríjemnou vecou, keď je účtovníčka vo svojom “švungu” a príde ju vyrušiť klient, že si chce pozrieť doklad. Takéto vyrušenia eliminujeme, pretože doklady sú na webe dostupné hocikedy a z hocijakého miesta sveta a pre hocikoho, kto je prizvaný ako užívateľ do digitálnej kancelárie, či už je to majiteľ firmy alebo daňová kontrola. 
  6. Meníte doklady alebo údaje v účtovníctve? Samozrejme, máme za tým legálnu zmenu údajov, ako napríklad prečíslovanie dokladov, respektíve správne pridelenie údajov k dokladu. Žiadny problém. Každá zmena, ktorú vykonáte na účtovnom doklade disponujúcom prílohou sa automaticky premietne aj v digitálnej kancelárii. Náš digitálny archív spĺňa všetky legislatívne náležitosti, ktoré prikazuje zákon o účtovníctve, takže sa môžete oň 100 % oprieť.  

        Pomáhame tvoriť príbehy úspešných slovenských firiem

        Chceme byť ich opornou rukou pri ich podnikaní aj naďalej.Tak ako sa mení svet, napreduje a digitalizuje, držíme aj my rovnaký krok. S týmto cieľom vznikla KROS Digitálna kancelária. Okrem toho je našim cieľom šetriť čas ľudom, aby mohli spracovávať doklady rýchlo a odkiaľkoľvek na svete. Doklady sú na jednom mieste dostupné 24/7 bez obmedzenia priestoru, počtu dokladov, ale aj užívateľov. Na čom si najviac zakladáme je kompatibilita s účtovnými softvérmi a neposlednom rade bezpečnosť dát. Už sme povedali všetko dôležité, je zbytočné o tom hovoriť viac. Je lepšie to zažiť. Vyskúšajte to aj vy, určte to stojí za to!

        Zdieľať
        Súvisiace témy k článku
        KROS
        O nás
        Blog
        Kontakty