V predchádzajúcom blogu Spoznajte novinky KROS Digitálnej kancelárie sme vám cez emotikony poodkryli chystané novinky, ktoré do KROS Digitálnej kancelárie pripravujeme. Uhádli ste, čo pre vás naši programátori spolu s testermi chystajú? Poďme sa na ne spolu pozrieť.
ELIS
ELIS. Umelá inteligencia, ktorá je schopná z dokumentov vyčítať údaje a preklopiť ich do digitálnej podoby. Osvedčila sa ako nástroj automatizácie spracovania dokladov v podnikoch a účtovných firmách, pretože odbúrava vo veľkej miere manuálne spracovanie dokladov. Navyše neustálym učením sa znižuje čas potrebný na spracovanie účtovníctva.
Mnoho z vás už ELIS dôverne pozná z programu OMEGA. Prečo teda prichádza aj do KROS Digitálnej kancelárie? Jej príchodom chceme otvoriť nové príležitosti využitia umelej inteligencie aj pre používateľov ALFY plus, ktorí si ELIS už dlhšiu dobu pýtajú. A ťažiť z nej budú aj podnikatelia, ktorým sa zjednoduší odovzdávanie dokladov svojmu účtovníkovi, účtovníčke.
Aktuálne našu webovú ELIS učíme čítať, písať, počítať. A hneď ako to všetko bude vedieť, ju pre vás sprístupníme.
Hromadné nahrávanie dokladov
Čo by ste povedali na to, že namiesto ručného nahrávania dokladov do KROS Digitálnej kancelárie jeden po druhom ich môžete nahrať hromadne alebo zaslať e-mailom? ELIS si z nich automaticky sama dáta vyťaží a za vás do formulára vyplní. Takto predpripravené doklady si môžete už len jedným očkom prejsť a následne stiahnuť do účtovníctva. Tomuto neodolá žiadny podnikateľ, žiadny účtovník.
Rýchle prehľady
Mať vždy poruke aktuálny stav došlých a odoslaných faktúr, ako aj zoznam bločkov sa vyplatí. Umožní vám to rýchly pohľad na aktuálny finančný stav firmy. Taktiež viete získať rýchlu predstavu o tom, akú DPH-čku budete približne štátu platiť. Alebo koľko vám štát vráti na dani späť.
Tagy, alebo po slovensky štítky
Ide o označovanie jednotlivých dokladov štítkami, ktoré ich priradzujú k určitým kategóriám. Napríklad, keď natankujete do auta, môžete priradiť k bločku štítok s názvom “benzín”. Alebo keď nakúpite materiál, označíte si ho štítkom konkrétnej zákazky.
Presné kategorizovanie príjmov a výdavkov vám tak napríklad umožní sledovanie ziskovosti zákaziek, obratu vašich obchodníkov, sledovanie trendov, nájsť miesta, kde by sa dalo ušetriť. Ich použitie je obmedzené len vašou fantáziou.
Prehľady
Čo sa stane, ak skombinujeme rýchle prehľady spolu so štítkami? Vzniknú z toho prehľady, v ktorých uvidíte vývoj svojich príjmov, výdavkoch a ziskovosti v čase, či už komplexne za celú firmu, alebo podľa vami predvolených štítkov (kategórii).
Iné doklady
Ak chcete mať svoje zmluvy, poistky, technické preukazy, certifikáty, záručné listy, potvrdenia či akékoľvek iné doklady vždy poruke, nová evidencia iných dokladov bude stvorená ako pre vás. Už žiadne zdĺhavé hľadanie šanónov a listovanie v nich s neustálymi otázkami v hlave „Kde to len môže byť?” alebo „však to tu bolo…”. U nás v KROS Digitálnej kancelárii stačí len napísať, čo hľadáte a ponúkne sa vám zoznam dostupných dokladov.
*Spomínaná funkčnosť v tomto blogu je aktuálne vo fáze vývoja. O jej sprístupnení budete informovaní.