Pripravili sme pre vás vynovené Balíky podpory. Namixovali sme do nich služby, ktoré vám zjednodušia život a ešte viac uľahčia prácu. O tom, čo je v balíkoch nové a aké zmeny prinášajú, sme sa rozprávali so Slávkou Ferencovou, šéfkou našej podpory pre zákazníkov.
Aké sú výhody balíkov služieb?
Každý si môže vybrať, čo mu vyhovuje. Zákazník si vyberá služby v balíku, ktoré pri svojej práci využije. Ak mu postačuje základná starostlivosť s aktualizáciou programu a HOTLINE, vyberie si MINI balík. Kto chce aj legislatívne rady, potrebuje sa viac vzdelávať, chce si zefektívniť prácu s novými aplikáciami, vyberie si rozšírený balík služieb ŠTANDARD. Balík PRÉMIUM je určený skôr pre zákazníkov, ktorí preferujú individuálnu starostlivosť.
Prečo by mal zákazník okrem programu platiť pravidelne aj za balík?
Legislatíva sa často mení a človek nikdy nevie, kedy bude potrebovať pomoc najviac. Či už v čase mesačných uzávierok DPH, výplat alebo v najťažších obdobiach pri uzatváraní roka. Aktuálna verzia programu spolu s Balíkom podpory je pre našich zákazníkov istotou, že má aktuálnu legislatívu a pomôžeme mu v núdzi.
V čom sú nové balíky iné oproti predchádzajúcej generácii?
Na trh prinášame nové služby ako legislatívny časopis, kredit na vzdelávanie podľa vlastného výberu alebo aplikáciu ELIS, ktorá pomocou umelej inteligencie rozpozná údaje z faktúr a pošle ich rovno do OMEGY.
V dnešnej dobe sa zmeny dejú veľmi rýchlo. Účtovníčky a mzdárky to vedia najlepšie. Niekedy nestíhajú zmeny ani len zachytiť a nieto ich ešte zaviesť do pracovného života. Majú toľko povinností, že pre jednu osobu je to mimoriadne náročné. Preto sa snažíme našu podporu stále vylepšovať a prinášať nové služby.
Keď sme v roku 2016 balíky vytvorili, našim cieľom bolo, aby si každý mohol vybrať rôzne služby. Niekto potrebuje iba základnú pomoc a niekto chce mať všetko pod jednou strechou – HOTLINE, legislatívu, vzdelávanie, individuálnu starostlivosť. Za tri roky sa trh zmenil a ľudia žijú zase rýchlejšie. Mám pocit, že zavedená legislatívna zmena už nevydrží ani rok. A preto sme sa po troch rokoch rozhodli naše balíky vylepšiť.
Ako ste tvorili obsah balíkov?
Neboli sme zatvorení v kancelárii. Robili sme prieskumy, overovali potreby na osobných stretnutiach. Samozrejme, koľko ľudí, toľko chutí. Nebolo to vôbec jednoduché. Namiešali sme služby tak, aby vyhovovali najväčšiemu počtu zákazníkov. Možno nie všetkých zaujmeme, ale urobili sme to najlepšie ako sme vedeli a dali sme do toho svoje srdce a všetky skúsenosti a vedomosti.
Veľká časť zákazníkov už Balík podpory využíva, mení sa pre nich niečo?
Stále ostávajú tri druhy balíkov, aby si každý mohol vybrať, čo chce. Zákazníci, ktorí už využívajú služby balíkov ŠTANDARD a PRÉMIUM sa potešia, že sme služby obohatili. O zákazníkov s Balíkom MINI bude postarané aj naďalej tak dobre, ako doteraz. Budeme im prinášať ešte viac návodov a odporúčaní, aby sa im pracovalo s programom jednoduchšie.
Hovorí sa o nás, že sme jednotka na trhu v starostlivosti. Tešíme sa z toho, ale je to pre nás aj veľký záväzok. Musíme sledovať trh, prinášať nové služby, meniť a prispôsobovať sa potrebám zákazníkov. Nájsť cestu k spokojnosti všetkých nie je jednoduché.
A čo cena? Zostáva rovnaká alebo ste ju upravili?
Balíky ŠTANDARD a PRÉMIUM sme obohatili a prinášame v nich viac služieb. Majú väčšiu hodnotu, ale napriek tomu sme ceny nastavili tak, aby boli dostupnejšie pre čo najväčší počet ľudí.
Kedy budú balíky dostupné?
Zaviedli sme ich na trh od júla 2019. Zákazníci s platnou licenciou ich automaticky získali v tento deň a hneď si aj mohli čerpať svoje benefity v Zóne pre klienta. Tí, ktorým končí platnosť sa môžu rozhodnúť, aký balík si obnovia.
Môžu zákazníci počas platnosti svojho MINI balíka získať aj služby z vyšších balíkov?
Áno, môžu ich získať kedykoľvek. Ak sa tak rozhodnú, stačí si službu objednať v Zóne pre klienta, na webe, alebo nám môžu zavolať.