Poznáte to. Prídete do práce, urobíte si šálku dobrej kávy a už píšete vaše prihlasovacie údaje do firemného softvéru. Tri, dva, jedna a program beží. Objednávky kmitajú, sklady sa prepočítavajú, faktúry prichádzajú a vy to máte všetko pod kontrolou… Alebo nie?
Cítite nedostatky vo fakturácii? Nemáte prehľad o zákazkách? Bola vôbec zákazka pre vás prínosom alebo náklady predbehli plánované výnosy? A čo majetok? Kontrola stavu áut, revízia a servis zariadení? Oblastí je mnoho, odpoveď len jedna: ONIX.
Zabudli sme uhradiť faktúry po splatnosti, chcelo by to nejaké pripomienky. ONIX.
Radi by sme zákazníkom posielali notifikácie o vybavení ich objednávky a najlepšie priamo z programu. ONIX.
Už nechceme predávať pod skladové ceny a ísť do mínusu! ONIX.
Chcelo by to zautomatizovať sklad s čítačkou čiarových kódov. ONIX.
Stop vystavovaniu faktúr neplatičom! ONIX.
A čo tak e-shop prepojiť priamo s programom? ONIX.
Prehľadné sklady a aktuálne reporty pre majiteľov, fakturácia pre vaše účtovníctvo, pripomienky a úlohy pre zamestnancov, notifikácie a infosprávy pre vašich zákazníkov, a to najdôležitejšie, zákazky a objednávky pod kontrolou pre celú firmu. Správne, opäť ONIX.