Menu

Pohodlné riešenie nepohodlných situácií: Vzdialená podpora

Možnosť vzdialeného pripojenia je dnes bežnou súčasťou zákazníckej podpory, ktorá slúži na pomoc zákazníkom. Zavolať na zákaznícku linku a požiadať o pomoc nie je hanba. Sú situácie, kedy si používateľ softvéru nevie poradiť sám. Najmä ak sa v jeho počítači vyskytnú technické komplikácie. Množstvo situácií vyrieši priame telefonické poradenstvo. Ale sú aj také, kde počuť zákazníka nestačí.

Ako vzdialená podpora funguje?

Podpora pomocou vzdialeného pripojenia je služba, ktorá nám umožňuje pripojiť sa do počítača používateľa programu. Samozrejme, s jeho súhlasom. V reálnom čase tak vidí konzultant aj zákazník, čo sa uňho v programe alebo v počítači deje a ako to riešime. Niekedy ide o technický problém, inokedy o banálnu funkčnosť, ktorú si používateľ programu sám nevšimne. A čo zákazník sám nevidí, to nedokáže správne popísať ani konzultantovi na druhej strane telefónnej linky. Vzdialené pripojenie tak šetrí čas nielen používateľa softvéru, ale i konzultanta. Je predsa omnoho efektívnejšie jedenkrát vidieť, ako trikrát počuť.

Pomoc cez vzdialený prístup, na ktorý využívame službu TeamViewer, je doplnková služba vyšších Balíkov podpory. Je zabudovaná priamo v našich programoch a dá sa vyhľadať aj cez aplikácie počítača.

Služba prináša:

  • Efektivitu – až 90 % IT problémov vieme vyriešiť počas krátkeho vzdialeného pripojenia.
  • Rýchlosť – pripojením sa dokážeme rýchlo lokalizovať problém, objasniť jeho príčinu a dať riešenie.
  • Výmenu informácií – zákazníka dokážeme inštruovať, ako s programom pracovať, ukázať mu jednotlivé funkcie priamo na jeho pracovnej ploche, z pohodlia jeho domova.

Pripojiť sa k zákazníkovi pomocou nástrojov vzdialenej podpory nie je len vecou pohodlnosti. Neznamená, že používateľ chce, aby sme zaňho riešili každý jeden problém. Je však pre nás dôležité, aby sa mu s našimi programami pracovalo dobre. Prečo mu teda neukázať, ako na to?

Zdieľať
Súvisiace témy k článku
KROS
O nás
Blog
Kontakty