KROS.sk}

Prečo milujeme blbuvzdorné riešenia?

Prečo milujeme blbuvzdorné riešenia?

Firma BENDR pôsobí ako veľkoobchod a maloobchod so satelitnou technikou na trhu už 8 rokov. Za tento čas si vďaka získavaniu certifikátov a predaju produktov oficiálne poskytujúcich televízne stanice získala dôveryhodnosť na trhu. Postupne rozšírila svoje portfólio o výrobu a distribúciu prijímačov vlastnej značky iNEOS s certifikátom Skylink Ready a najnovšie už aj hybridný box pre ORANGE.

Nájsť správny softvér nie je ľahké

Dôvodov na zmenu softvéru bolo viacero. Doba ide dopredu a aj v tejto firme bola snaha o inovácie. Responzívny web a program umožňujúci voľnosť by mali byť samozrejmosťou. Obmedzenia v predchádzajúcom programe boli neúnosné. Vytvorenie nového políčka s vlastnou hodnotou v ONIXE je hračka, rovnako ako aj automatické prenášanie údajov do e-shopu. Nastavenia filtrov a pohľadov na informácie v systéme je možné kedykoľvek prispôsobiť požiadavkám jednotlivých používateľov.

„Ak sme mali v predajni zákazníka a zistila sa chyba vo faktúre, jediné riešenie bolo vytvorenie dobropisu, čo zväčšovalo objem práce nám aj nášmu účtovníkovi. S ONIXOM chybný doklad jednoducho za pár sekúnd opravíme.“

Radovan Cifra

majiteľ spoločnosti, BENDR, s.r.o.

Pri rozhodovaní zvíťazila jednoduchosť

„Skúšali sme rôzne systémy – niektoré boli staršie, iné novšie, ale žiadny nespĺňal všetky naše požiadavky. Keď som videl jednoduché rozhranie programu ONIX, hneď som si dohodol stretnutie s obchodným zástupcom, aby som sa dozvedel viac. Všetky jednania sa vyznačovali serióznym prístupom. A preto, keď vyšla verzia s API rozhraním, bez váhania sme sa pustili do spolupráce,“ vysvetľuje majiteľ firmy BENDR.

Opýtali sme sa aj na to, čo najviac pri výbere softvéru pomohlo: “Jednoznačne odporúčam zozbierať si v rámci firmy všetky kľúčové požiadavky, ktoré by mal program obsahovať a dôkladne ich prekonzultovať v rámci obchodných stretnutí. A aj po nasadení programu vo firme byť v kontakte s dodávateľom, pretože rozvoj firmy neustále prináša nové nároky na systém.”

Splnil ONIX očakávania?

Práca s ONIXOM je u každého používateľa iná, rovnako ako ich pracovné náplne. Aj napriek tomu je vďaka programu možná vysoká miera zastupiteľnosti. Ak je potrebné vytvoriť objednávku a daný zamestnanec je na dovolenke, ktokoľvek iný dokáže veľmi rýchlo prísť na to, čo treba urobiť.

“V ONIXE je to jednoduché. Kolega to nazýva blbuvzdorné. A presne to ONIX je, čo je super.”

BENDR má smelé plány aj do budúcnosti

Vo firme BENDR nechcú zaostať za konkurenciou. Každý týždeň analyzujú situáciu na trhu a hľadajú nové cesty, kadiaľ ísť a ako sa priblížiť zákazníkovi. Jednou z nich je odovzdať mu objednaný tovar do 24 hodín bez potreby mať vlastný centrálny sklad. Do budúcna je víziou firmy okrem satelitnej techniky rozbehnúť aj online e-shop s elektronikou.

Aj vás očaril ONIX?

Radi vám o ňom povieme viac. Napíšte nám, čo vás zaujíma. Čoskoro sa ozveme, zodpovieme zvedavé otázky a ochotne poradíme. Nechce sa vám otázku písať? Zavolajte nám na 041/707 10 20.

 
Kontaktovať

Budete v dobrých rukách

Onix, ktorý ma ako ekonomický, riadiaci software nielen odbremenil od enormnej záťaže s tvorbou ponúk, objednávok, registrácie klientov a ich požiadaviek, ale dal nám poriadok, prehľad a kľud. A čo viac, získal nám čas. Dnes sa u nás tvorba podkladov nemeria v hodinách, ale v minútach. Získanie prehľadu o čomkoľvek je chvíľková záležitosť.

Radovan Fatul, GROLOS s.r.o.

Rozhodli sme sa pre ONIX, aby sme vedeli o skladových zásobách – či už o nedokončenej výrobe polotovarov alebo hotových výrobkov. Tiež kvôli mobilným skladníkom, ktorými dokážeme prijímať tovar a vydávať tovar zo skladu. Úžitok priniesol v prehľade o toku výrobkov v rámci výrobného procesu.

Pavol Jackuliak, FENIX Slovensko s. r. o.

Kristína Hreusová

Kristína Hreusová

Externý autor