Poznáte to. Ste mzdárka, ktorá robí mzdy externe a neustále prichádzate do kontaktu s citlivými údajmi. Majiteľ jednej z firiem od vás požaduje prevodný príkaz do banky. Druhá firma chce poslať výplatné pásky na pána Krátkeho, aby ich mohol odovzdať zamestnancom. Kolegyňa vás prosí, aby ste jej poslali Prehľad o zrazených preddavkoch za ďalšiu firmu.
Dokola a dokola…
Spracovávate mzdy viacerým firmám, a preto prichádzate denne s neustálymi žiadosťami typu „Pošlite mi toto, súrne potrebujeme poslať tamto.“ A tak otvárate firmu v OLYMPE a začínate s tým zdĺhavým procesom. „Vytvoriť dokument – mám, zaheslovať dokument – mám, uložiť dokument do počítača – mám, nájsť e-mailovú adresu – mám, vytvoriť a odoslať e-mail – mám.“ Skvelé! Hotovo, už len tento postup zopakovať niekoľkokrát do dňa.
Ale čo ak by bol spôsob odoslať dokument rýchlejšie, jednoduchšie, bezpečne a priamo z programu? Áno, takáto možnosť tu je a volá sa MyJob.
Prečo používať práve aplikáciu MyJob?
- Aplikácia roztriedi správy šikovne za vás. Sú členené prehľadne po firmách, ktorým spracovávate mzdy a vy tak nemusíte dodatočne nič zatrieďovať.
- Viete komunikovať rýchlo, bezpečne a jednoducho s konkrétnou osobou alebo majiteľom firmy, ktorej posielate dôležité dokumenty.
- Dokument odošlete na jeden klik priamo z programu OLYMP, bez zbytočného ukladania dokumentu, heslovania alebo inštalácie aplikácie.
- O tom, že v MyJobe pribudla nová správa, príde upozornenie na e-mail, a vy si tak môžete byť istá, že vaša správa neostane bez povšimnutia.
- Ak ešte stále váhate, či začať používať MyJob pre vašu prácu, presvedčte sa sami a pozrite si jej ďalšie výhody.