Každý z nás sa ocitol v situácii, z ktorej sa nevedel dostať. Neviete na koho sa obrátiť, hľadáte riešenie na internete, ale nič nepomáha. Začarovaný kruh, z ktorého sa dostanete, len ak vám niekto podá pomocnú ruku. Takou pomocnou rukou pre našich zákazníkov je zákaznícka podpora.
Priateľ na telefóne
Zvoní telefón, netrpezlivo čakáte a pripravujete si vety, ktoré poviete druhej strane. “Dobrý deň, spoločnosť KROS, ako vám môžem pomôcť?” Ozve sa na druhej strane. Poviete svoj problém a riešenie, ktoré môže byť až extrémne jednoduché je na svete. Možno ste sa s problémom trápili niekoľko desiatok minút a pritom to bolo také jednoduché.
Na našich konzultantov sa môžete spoľahnúť. Snáď ani neexistuje situácia, ktorá by ich zaskočila. Sú tu pre vás, každý pracovný deň a pre mnohých zákazníkov sú známym hlasom v telefóne, na ktorý sa môžu obrátiť.
Tipy a rady pre prácu
Naši konzultanti a legislatívne analytičky, pod dohľadom našich daňových poradkýň pravidelne pripravujú rôzne materiály na zvládnutie náročnej legislatívy. Nájdete v nich aj postupy a tipy ako zvládnuť konkrétne situácie priamo v programoch či appkách. Pri legislatíve si tak môžete byť istí jej vysvetlením ľudskou rečou. Infosprávy, e-booky či legislatívny časopis KROS NEWS. Dočítate sa v nich všetko, čo pre prácu potrebujete.
Poradíte si aj v čase našej neprítomnosti
Nášho online konzultanta, dostupného 24/7 ste už spoznali? KROSbot je tu, aby vám podal pomocnú ruku aj v čase neprítomnosti konzultantov. Stačí zadať kľúčové slová a odpovede súvisiace s vašim dopytom sú na svete. Chcete sa poradiť s niekým z praxe? Pridajte sa k našich facebookovým skupinám. Nájdete v nich tisícky účtovníkov, mzdárov či stavbárov, ktorí vám napíšu svoje skúsenosti.
Bezplatné vzdelávanie
Chceme, aby boli informácie o aktuálnych témach dostupné pre každého. Zaujímate sa o digitalizáciu? Tak to si určite pozrite záznam z konferencie Digitálne účtovníctvo v praxi, ktorú si videla viac ako tisícka účastníkov.
Čo zmení nový Stavebný zákon, aký bude nový spôsob riadenia projektov a aké budú dopady na stavebné firmy a projektantov? Zistite, ako sa s týmto všetkým popasovať. Pozrite si záznam z 3. ročníka stavebnej konferencie.
Spokojnosť zákazníkov na 1. mieste
V KROSE vieme, že je dôležité mať pri sebe niekoho na koho sa môžete obrátiť. Preto pestujeme našu zákaznícku podporu na vysokej úrovni. Veď predsa spokojnosť vás, našich zákazníkov, je to na čom nám záleží najviac.