Menu

Spolu to dáme

#spolutodame   #skrosomdoma

}

Aktualizované 7. 4. 2020 o 10:28

Milí priatelia,
aj v náročnom období stojíme pri vás. Pripravili sme prehľad kontaktov k jednotlivým programom, či aktuálne informácie a  návody, ktoré priebežne aktualizujeme.

HOTLINE poradenstvo k programom

Aktuálne kontakty pre podporu k jednotlivým programom:

Zákaznícke centrá

Všetky zákaznícke centrá od 13. 3. 2020 pracujú v upravenom režime až do odvolania. Dočasne sú zrušené všetky osobné konzultácie a obchodné stretnutia. Naše produkty a služby viete pohodlne využívať aj bez osobnej návštevy zákazníckych centier. Poradíme vám e-mailom, v našich facebookových skupinách, telefonicky alebo sa vieme spojiť prostredníctvom rôznych online riešení. Mrknite aj na sekciu Môže sa vám hodiť prípadne Webinár: Zoznámte sa s programom online.

Kontakty na jednotlivé zákaznícke centrá nájdete tu.

Návody a postupy

V sekcii Často kladené otázky nájdete návody a postupy, poradiť si môžete aj v našich facebookových skupinách.  V Zóne pre klienta môžete 24 hodín denne spravovať licencie k programom, sledovať zakúpené videoškolenia či stiahnuť e-book.

V prípade akýchkoľvek zmien vás budeme priebežne informovať. Prajeme vám aj vašim blízkym pevné zdravie.

Môže sa vám hodiť:

Pripravili sme odpovede na najčastejšie otázky. Budeme ich pre vás postupne dopĺňať a aktualizovať.

Potrebujem v OMEGE pracovať z domu. Ako na to?
Vývoj spoločenskej situácie nás všetkých vedie k tomu správať sa zodpovedne. S programom OMEGA môžeme pracovať aj mimo svojho pracoviska, a to 2 spôsobmi:

Offline práca

S databázou pracujeme sami a nie sme priamo prepojení s kolegami (v reálnom čase nevidíme zmeny, ktoré vykonajú kolegovia v databáze).

Prenos dát prostredníctvom archívu databázy

Údaje prenášame medzi počítačmi formou záloh. Postupujeme nasledovne:

1. Archiváciu databázy urobíme na počítači v práci cez menu Firma – Archivuj. Cestu na uloženie archívu môžeme zmeniť a archív uložíme napr. na USB kľúč

2. Na počítači v práci licenciu uvoľníme cez menu OMEGA – Licencia – Uvoľnenie licencie.

3. Na počítači doma si nainštalujeme OMEGU zo stránky www.kros.sk. Po spustení OMEGY licenciu aktivujeme zadaním licenčného čísla, ktoré nájdeme v Zóne pre klienta.

4. Obnovu dát z archívu spravíme cez menu Firma – Obnov dáta z archívu. Postup na odarchivovanie nájdete tu.

Prenos dát prostredníctvom exportov a importov

Keď skončíme s prácou doma a niektoré zaúčtované doklady chceme preniesť naspäť do počítača v práci, na prenos údajov nám slúži Export/Import z inej OMEGY. Táto funkcia zabezpečuje prenos len časti údajov, nie celej databázy.

Online práca

Súčasne pracujeme viacerí s jednou databázou a v reálnom čase vidíme zmeny, ktoré vykonali kolegovia.

Práca cez vzdialený prístup – TeamViewer

TeamViewer je program, pomocou ktorého máme možnosť ovládať počítač na diaľku bez fyzickej prítomnosti. Program je možné stiahnuť aj zadarmo pre nekomerčné použitie. Aplikáciu TeamViewer spustíme na počítači v práci a odpíšeme si údaj Vaše ID a heslo. Doma do aplikácie zadáme Vaše ID a heslo, na základe ktorého sa pripojíme k počítaču v práci.

Práca cez vzdialenú plochu – Terminál Server

Tento spôsob je vhodný pre firmy, ktoré majú zabezpečený Terminál Server. Databáza je uložená na Termnál Serveri, ku ktorému sa užívatelia pripájajú pomocou RDP ikony vzdialenej plochy. Používa sa vo vzdialených pracoviskách, napr. pobočky, predajne, ale aj pri práci z domu. V postupe Sieťové riešenia programu OMEGA nájdete bližšie informácie.

Práca v cloude

Mať OMEGU v Cloude znamená mať prístup k programu kedykoľvek a kdekoľvek. Pomocou ikony RDP vzdialená plocha sa prihlásite na náš Cloude, kde máte nainštalovanú svoju OMEGU a uložené svoje databázy. U seba nemusíte nič inštalovať, stačí vám dobré internetové pripojenie. Ideálne pre vzdialené pracoviská – pobočky, obchodných cestujúcich, či jednoducho pri práci z domu. Prečítajte si viac ako začať používať OMEGU v Cloude.

Potrebujem v OLYMPE pracovať z domu. Ako na to?
Vývoj spoločenskej situácie nás všetkých vedie k tomu správať sa zodpovedne. S programom OLYMP môžeme pracovať aj mimo svojho pracoviska, a to 2 spôsobmi:

Offline práca

S databázou pracujete sami a nie ste priamo prepojení s kolegami (v reálnom čase nevidíte zmeny, ktoré vykonajú kolegovia v databáze a vami vykonané zmeny budú uložené len vo vašej databáze, nie v databáze kolegov, pričom databázy nie sú spätne zlúčiteľné).

  1. Archiváciu databázy urobíte na počítači v práci cez menu Firma – Zálohuj. Cestu na uloženie zálohy databázy môžete zmeniť a zálohu si uložiť na USB kľúč.
  2. Na počítači v práci je potrebné uvoľniť licenciu cez menu O programe – Licenčné informácie – Uvoľnenie licencie.
  3. Na počítači doma si nainštalujete OLYMP zo stránky kros.skPodpora – Aktualizácia – OLYMP – kde stiahnete súbor OlympInstall.exe.
  4. Obnovu dát z archívu spravíte cez menu Firma – Obnov zo zálohy. Bližší postup na zálohovanie databázy nájdete tu.

Online práca

Súčasne pracujete viacerí s jednou databázou a v reálnom čase vidíte zmeny, ktoré vykonali kolegovia.

Práca cez vzdialený prístup – TeamViewer

TeamViewer je program, pomocou ktorého máme možnosť ovládať počítač na diaľku bez fyzickej prítomnosti. Program je možné stiahnuť aj zadarmo pre nekomerčné použitie. Aplikáciu TeamViewer spustíte na počítači v práci a odpíšete si údaj Vaše ID a heslo. Doma do aplikácie zadáte Vaše ID a heslo, na základe ktorého sa pripojíte k počítaču v práci.

Práca cez vzdialenú plochu – Terminál server

Tento spôsob je vhodný pre firmy, ktoré majú zabezpečený Terminál Server. Databáza je uložená na Terminál Serveri, ku ktorému sa užívatelia pripájajú pomocou RDP ikony vzdialenej plochy. Používa sa vo vzdialených pracoviskách, napr. pobočky, predajne, ale aj pri práci z domu. Pri programe OLYMP podporujeme Remote Desktop, nie Remote App.

Práca cez VPN – pre licenciu Profesionál účtovná firma

Overovanie licencie prebieha prostredníctvom licenčného servera, dajú sa overiť len počítače, ktoré sú pripojené v lokálnej sieti. Je potrebné vytvoriť virtuálnu sieť tzv. VPN (virtualprivatenetwork), do ktorej je možné sa pripojiť a počítač sa bude správať ako v lokálnej sieti. Po pripojení do lokálnej sieti cez VPN je potrebné sa pripojiť ešte cez vzdialenú pracovnú plochu (RDP) na vlastný počítač na ktorom bežne pracujete a kde je nainštalovaný OLYMP.

Potrebujem v CENKROS 4 pracovať z domu. Ako na to?
Vývoj spoločenskej situácie nás všetkých vedie k tomu správať sa zodpovedne. S programom CENKROS 4 môžete pracovať aj doma .

Ako na to?

  1. Pre možnosť aktivovania licencie je nutné uvoľniť licenciu na počítači, na ktorom ste CENKROS 4 doteraz využívali.

Prehľadný postup nájdete na https://www.kros.sk/faq/aktivovanie-licencie-cenkros-4-na-inom-pocitaci/

  1. Nainštalujte si program CENKROS 4 do počítača, na ktorom budete pracovať.

Všetko potrebné k inštalácii nájdete na https://www.kros.sk/faq/instalacia-programu-cenkros-4/

  1. Po spustení programu zadajte licenčné číslo Vašej licencie.

Licenčné číslo, Vám bolo zaslané pri zakúpení programu a nájdete ho aj v Zóne pre klienta

  1. Zákazky, databázy a ďalšie dáta, ktoré ste mali na inom počítači sa automaticky neprenesú. Stačí ich však jednoducho skopírovať do druhého počítača takto:

https://www.kros.sk/faq/prenos-dat-z-programu-cenkros-4/

Veríme, že vám program funguje a vy môžete plnohodnotne pokračovať vo svojej práci. Avšak ak došlo k akýmkoľvek komplikáciám obráťte sa na nás a radi vám pomôžeme.

Kontaktujte svoje najbližšie zákaznícke centrum alebo obchodníka v regióne:

Váš tím CENKROS 4

Zdieľať
Súvisiace témy k článku
KROS
O nás
Blog
Kontakty