Úspešná firma je ako živý organizmus. Rozvíja sa, rastie a s ňou rastú aj požiadavky na správne riadenie predaja a nákupu. Keď sa dostane do bodu, kedy ju už “krabicové” programy skôr obmedzujú ako pomáhajú, je vhodné hľadať riešenie v podobe obchodného ERP systému.
Podnikový systém si veľa manažérov predstavuje ako robustný a zložitý softvér, za ktorý firma utratí nemalé náklady pri zavedení do praxe. A majú pravdu, takéto systémy na trhu sú. Na druhej strane dnes majú firmy k dispozícii aj moderné riešenia, ktoré poskytujú rovnakú funkčnosť, no oveľa jednoduchšie prostredie a rozumné mesačné prevádzkové náklady.
Nové riešenie od KROSu
ONIX je novým, inteligentným riešením pre firmy, ktoré potrebujú efektívnejšie riadiť firemné procesy. Program ocenia najmä obchodné firmy, ktoré sa venujú zákazkovému a veľkoobchodnému predaju. Variabilita systému umožňuje ONIX prispôsobiť všetkým potrebám firmy. Ak denne riešite skladové hospodárstvo, optimálne nakupovanie tovaru, výkony jednotlivých obchodníkov, cenotvorbu alebo sledovanie termínov, v ONIXe nájdete šikovné funkcie a analýzy, ktoré vám okamžite pomôžu tieto procesy výrazne vylepšiť.
„KROS je známy ako dodávateľ ekonomických programov pre menšie firmy. Dnes však dokážeme poskytnúť moderné a pritom jednoduché riešenie aj takým firemným zákazníkom, ktorí potrebujú systém na mieru. Podnikový systém ONIX sme od začiatku navrhovali v úzkej spolupráci s našimi používateľmi tak, aby nielen skvalitnil súčasné firemné procesy, ale ich aj výrazne zefektívnil. ONIX je ako nový oblek, ktorý firme padne ako uliaty”, hovorí Ing. Peter Troják, člen predstavenstva firmy KROS.
Jednoduchý a spoľahlivý systém pre každého
Firmy majú zo zavádzania väčších zmien zvyčajne obavy, no v prípade ONIXu nie sú oprávnené. Odborní konzultanti so zákazníkom vypracujú podrobnú implementačnú štúdiu, detailne zmapujú jeho požiadavky a navrhnú najvhodnejší spôsob nasadenia ONIXu.
Používateľské prostredie ONIXu je pre koncového používateľa maximálne prehľadné a intuitívne. Pohodlne a bez dlhých školení s ním môžu pracovať aj menej skúsení zamestnanci, čo uľahčuje jeho nasadenie naprieč oddeleniami. Pre pokročilých používateľov a manažérov ONIX ponúka široké editačné možnosti, od návrhu tlačových zostáv, cez tvorbu vlastných analýz predaja a nákupu až po individuálne, pre danú firmu špecifické evidencie. Program sleduje celý obchodný cyklus zákazky, pomáha riadiť sklad a optimalizovať zásoby, vytvára pripomienky a úlohy a umožňuje oveľa lepšie plánovať.
“ONIX je používateľsky jednoduché a pritom technologicky vyspelé riešenie, ktoré vie vedeniu firmy reálne pomôcť pri dosahovaní obchodných cieľov a strategických rozhodnutí” dodáva Peter Troják.
Výhody ONIXu:
- Efektívnejšie riadenie firmy
- Prehľadné analýzy nákupu a predaja
- Dokonalý prehľad nad zákazkou
- Prepracované skladové hospodárstvo
- Riešenie na mieru
- Jednoduché a prehľadné používateľské prostredie
Chcete sa o Onixe dozvedieť viac? Zavolajte nám na 041/707 10 20 a my vám odpovieme na všetko, čo vás zaujíma.