Menu

Úhrada viacerých dokladov v ALFE plus

Balíky podpory

Objavte nové Balíky podpory

Vývoj ALFY plus nikdy nespí. Pripravili sme pre vás novú užitočnú funkciu Úhrada viacerých dokladov s rýchlym a jednoduchým vyhľadávaním. Prečítajte si, ako vám uľahčí život.

V čom vám Úhrada viacerých dokladov pomôže?

Ak vám na bankový účet príde platba od obchodného partnera, ktorý uhrádza viac pohľadávok jednou sumou, budete si novú funkciu pochvaľovať. Ušetríte kopu času, lebo už nemusíte úhradu v Peňažnom denníku rozdeliť na viac záznamov. Nebude potrebné robiť viac účtovných zápisov, postačí vám jeden. Zvýšite tak prehľadnosť a znížite počet vytlačených dokladov. Funkciu oceníte aj pri opačnej situácii, ak vy sami uhrádzate viac záväzkov. Vyhnete sa aj duplicitnej kontrole. Po zaevidovaní viacerých účtovných dokladov viac nemusíte spočítať ich sumu a kontrolovať, či sedí s pohybom na výpise. Vďaka novej funkcii suma záznamu v Peňažnom denníku automaticky bude sedieť so sumou pohybu. V kontrolných tlačových zostavách vám tiež bude sedieť suma položky s pohybom na účte, čo zjednoduší mesačné, štvrťročné aj koncoročné kontroly. Vylepšili sme aj vyhľadávanie dokladov pri úhrade jedného dokladu a umožnili vyhľadávanie vo variabilných symboloch.

Pri akých situáciách sa nová funkcia zíde?

  • Ak dodávate tovar na dobierku prostredníctvom kuriérskej spoločnosti, s ktorou ste dohodnutí na úhrade zásielok počas určitého obdobia jednou sumou, s novou funkciou zaevidujete jednu úhradu a ňou zaplatíte viacero pohľadávok.
  • U vašich obchodných partnerov môže dôjsť k výpadku príjmov, keďže sú mnohí závislí od toho, ako im ich zákazníci platia za tovar a služby. Keď majú k dispozícii finančné prostriedky, uhradia vám staršie aj novšie záväzky, pričom si vyberajú aj akú výšku záväzku uhradia. Rovnako v prípade výkyvov na vašej strane môžete pri zlepšení finančnej situácie zaplatiť viac dokladov naraz.
  • Ak predávate cez splátkovú spoločnosť, vaši zákazníci splácajú práve tejto spoločnosti. Vám príde jedna suma od splátkovej spoločnosti, ktorou uhradí viacero faktúr.
  • Zíde sa vám aj pri leasingu. Ak máte v záväzkoch doklady zvlášť rozdelené na istinu, úrok, poistné a DPH, všetky uhradíte mesačne jednou sumou.

Top 5 výhod novej funkcie:

  1. Účtovné prípady zaznamenáte tak, ako v praxi nastávajú.
  2. Ľahšie si skontrolujete doklad vo chvíli, keď ho účtujete.
  3. Na konci obdobia, či už mesiaca, štvrťroka alebo roka, si ľahko skontrolujete prípady.
  4. Rýchlejšie nájdete doklad, ktorý chcete uhradiť, pretože ALFA plus ho vyhľadáva nielen podľa interného čísla, ale aj podľa variabilného symbolu a externého čísla záväzku.
  5. Ušetríte množstvo času a zjednodušíte si prácu v ALFE plus.

Úhradu viacerých dokladov ako aj ďalšie nadupané funkcie v ALFE plus získate len s platným Balíkom podpory. Pozrite sa, aké výhody v sebe balíky ukrývajú.

Zdieľať
Súvisiace témy k článku
KROS
O nás
Blog
Kontakty