Menu

Už v októbri na scénu prichádza MyJob

V predchádzajúcich blogoch sme vás informovali, že v KROSE fungujeme scrumovo, a teda naše tímy uplatňujú metódy a princípy, ktoré umožňujú rýchlo a flexibilne dodať trhu žiadaný produkt.

Jednou z metód ako dodať žiadaný produkt v krátkom čase, je spýtať sa tých najpovolanejších, teda našich zákazníkov. Preto sme sa už v minulom roku rozhodli navštíviť mnohých z vás. V prvom kole návštev sme sa snažili pochopiť proces vašej práce. Hľadali sme možnosti jej zefektívnenia a problémy, s ktorými sa dennodenne stretávate a ktoré vám komplikujú život. Zisťovali sme aj to, čo vám pri práci prekáža, čo chýba, čo je nezrozumiteľné alebo otravné v našich programoch.

Jednotlivé odpovede sme si zodpovedne prechádzali spolu s celým tímom. Pri ich vyhodnocovaní sme ostatným členom tímu vysvetľovali procesy práce, problémy a komplikácie, s ktorými ste sa nám zverili. Niektoré z odpovedí sa opakovali u viacerých z vás. To nás viedlo k myšlienke, že rovnaké problémy trápia širšiu skupinu používateľov. Preto sme v ďalšom kroku navrhli prototyp riešenia, s ktorým sme vás opäť navštevovali. Overili sme si tak, či sme porozumeli vaším potrebám a či sme navrhli riešenie, ktoré viete intuitívne použiť.

A tak sa zrodil MyJob

Takýto bol proces vzniku novej webovej aplikácie MyJob, ktorú vám prinesieme s jesennou verziou OLYMPU. S platným balíkom podpory tak dostanete aplikáciu MyJob a novú legislatívu.

Na čo MyJob slúži?

Aplikácia slúži na zabezpečenú komunikáciu medzi mzdárkou a zamestnancami, majiteľom firmy, vedúcimi… Je určená pre všetkých, ktorí potrebujú komunikovať o citlivých údajoch, bezpečne a v súlade s GDPR.

Prečo začať používať na komunikáciu MyJob?

  • S aplikáciou už nepotrebujete heslovať dokumenty s obsahom citlivých osobných údajov. Vďaka zabezpečenej komunikácií sa k dokumentom dostane naozaj len príjemca alebo odosielateľ dokumentu.
  • Heslo do aplikácie si zadá zamestnanec sám. Mzdári už nemusia vymýšľať žiadne heslá. Zamestnanci zas nebudú opakovane navštevovať mzdové oddelenie so žiadaním nového hesla. Ak heslo do aplikácie zabudnú, dokážu si ho obnoviť sami.
  • Aplikácia má prispôsobené ovládanie pre mobily a tablety, takže sa do nej môžete vy alebo zamestnanci prihlásiť aj cez mobil.
  • Komunikácia je v aplikácii členená po firmách, ktorým spracovávate mzdy. Nemusíte robiť vôbec nič, aby ste si poštu roztriedili. Aplikácia komunikáciu roztriedi hneď za vás.
  • Nakoniec to najlepšie! Teraz už odošlete všetky dokumenty z OLYMPU bez ukladania, exportovania či heslovania na jeden klik priamo do zabezpečeného konta príjemcovi a nepotrebujete k tomu nič inštalovať.

Kto, ako a kedy sa k aplikácií dostane?

Aplikácia má dva druhy používateľov. Prvým používateľom je mzdárka, ktorá má aplikáciu dostupnú po nainštalovaní jesennej verzie OLYMPU. Po nainštalovaní novej verzie sa môže priamo cez OLYMP zaregistrovať do aplikácie MyJob. Po zaregistrovaní a následnom prihlásení do aplikácie jedným klikom hromadne pozve do aplikácie všetkých zamestnancov.

Zamestnancom príde do emailu pozvanie na zaregistrovanie sa do aplikácie MyJob. Zamestnanec sa zaregistruje podobne ako keď si vytvára emailové konto. Po prihlásení do aplikácie si obe strany môžu začať užívať výhody aplikácie.

Pre používanie aplikácie nemusíte nič inštalovať. Stačí vám platný Balík podpory k programu OLYMP a prístup na internet.

Čo ďalšie sme pripravili do verzie OLYMPU 18.70?

  • Novú zložku mzdy odmena k vianočným sviatkom (tzv. 14. plat)
  • Nový dokument Zoznam pracovníkov podľa nároku na 13. a 14. plat
  • Aktualizovali sme dokument Zamestnávanie občanov so ZPS
  • Zapracovali sme nové tlačivo ÚPSVaR – Menný zoznam zamestnancov so zdravotným postihnutím
  • Aktualizovali sme dokumenty Prihlášky, Odhlášky, Zmeny a Oznámenia zamestnávateľa do zdravotných poisťovní Dôvera, VŠZP
  • Zapracovali sme nový jednorazový štátny sviatok 30. októbra –  výročie Deklarácie slovenského národa
  • Upravili sme číselník kódov odboru vzdelania pre Treximu

Zdieľať
Súvisiace témy k článku
KROS
O nás
Blog
Kontakty