Menu
  1. RAYNET CRM

RAYNET CRM

Vývoj a správu aplikácie zabezpečuje spoločnosť RAYNET s. r. o.

RAYNET je prehľadné CRM, s ktorým máte obchod pod kontrolou.
Pomôže vám udržať si dokonalý prehľad o svojich zákazníkoch
aj o tom, ako sa v obchode darí.

Čo s RAYNETOM získate

Databáza kontaktov

Zbaví vás tabuliek a udrží klientské aj obchodné dáta na jednom mieste.

Obchodný prehľad

Rýchly prehľad o tom, na čom sa pracuje a ako sa darí obchodu. 

Integrácia s ďalšími nástrojmi

Ľahké prepojenie s ďalšími obľúbenými aplikáciami.

CRM Raynet

Kompletný vzťah so zákazníkom na klik

Prehľadná história stretnutí, e-mailov, dokumentov či poznámok o klientovi.

Analýzy a reporty

Vyberte si dôležité údaje a RAYNET vytvorí reporty za vás.

Mobilné CRM

Spravujte svoj obchod aj na cestách.

Cenník

Nech už riadite obchod akokoľvek, na výber máte z troch balíkov. Ceny sú uvedené bez DPH. Sadzba DPH v ČR je vo výške 21 %.

  • START
    Pre jednotlivcov a malé obchodné tímy
15 € /Užívateľ na mesiac pri ročnej platbe
Pri mesačnej platbe: 15 €
  • PROFESSIONAL
    Pre stredné a veľké obchodné tímy
29 € /Užívateľ na mesiac pri ročnej platbe
Pri mesačnej platbe: 35 €
  • ENTERPRISE
    Pre veľké a náročné obchodné tímy
49 € /Užívateľ na mesiac pri ročnej platbe
Pri mesačnej platbe: 65€

Prepojenie s KROS Fakturáciou

Vďaka prepojeniu RAYNET CRM s fakturačným nástrojom KROS Fakturácia môžete každý úspešný obchod uzatvoriť vytvorením zálohovej alebo vyúčtovacej faktúry. Akonáhle úspešne ukončíte akúkoľvek obchodnú príležitosť, na pár kliknutí prenesiete potrebné údaje na vytvorenie faktúry z RAYNET CRM do KROS Fakturácie. Ušetríte tak čas vystavovaním faktúr a eliminujete chybovosť pri prepisovaní údajov z jedného systému do druhého.

Prepojenie s ERP systémom ONIX

Vďaka integrácii CRM systému RAYNET a ERP systému ONIX môžete efektívne oddeliť obchodné a výrobné procesy. Obchodné procesy sú vedené v RAYNET, zatiaľ čo výroba a objednávky sú spravované v ONIXE. Po ukončení obchodnej fázy stačí jedno kliknutie a objednávka je automaticky prenesená do ONIXU, čím sa eliminuje ručné zadávanie dát a znižuje riziko chýb. Obchodníci tak majú prehľad o celom procese bez toho, aby museli prepínať medzi systémami. Synchronizácia skladových dát a cenníkov navyše zaisťuje aktuálny prehľad o zásobách a možnosť tvorby presných ponúk.

Chcete vedieť viac o aplikácii RAYNET CRM?

Napíšte nám, čo vás zaujíma. Čoskoro vás budeme kontaktovať späť a odpovieme na všetky otázky.

Zákaznícka podpora

Potrebujete pomôcť, poradiť alebo hľadáte informácie o systéme RAYNET CRM? Sme tu pre vás.

Recenzie a skúsenosti

Raynet je pre nás spojením všetkých systémov vo firme, je srdcom aj mozgom informácií o klientoch. Skvelé užívateľské prostredie, možnosť prispôsobenia si ho podľa seba je neprekonateľným argumentom, prečo ísť do toho. A samozrejme podpora je neoceniteľný BONUS 🙂 Ďakujeme!

Martin Vereš, Alfa Life s.r.o.

Raynet sme si vybrali pre prehľadný obrázkový vzhľad. Je natoľko intuitívny, že mi zaučenie nového človeka trvá 5 minút. Na všetky ďalšie funkcie už príde bez problémov sám. Šetrí mi to čas, a to je dôležité.

Radmila Pospíšilová, MOBILBOARD s.r.o

Raynet CRM je efektívny a ľahko nasaditeľný. Nemuseli sme čakať mesiace na analýzy a implementácie. A to ani vo veľkom koncerne.

Milan Juřík, VÍTKOVICE IT SOLUTIONS a.s.

KROS
O nás
Blog
Kontakty