Dobrý deň,
dnes som si aktualizovala verziu zo 17.11 na 17.20 a sťahovalo mi aj pomocníka HELP, ale po nainštalovaní novej verzie som zistila,že mám stále verziu HELPU 16.00. Takýto problém mám každý rok, že nie som schopná si aktualizovať HELP, ktorý by som rada využívala pri práci.
Ak chcem mať novú verziu HELPU musím si na to hľadať odborníka na počítače. Bola by som rada keby ste mohli túto aktualizáciu HELPU doriešiť tak, aby aj ja laik na počítače som si ju dokázala spraviť. Momentálne po mojej neodbornej snahe mi po otvorení HELPU v programe vypíše: Navigácia na túto webovú stránku bola zrušená,takže nemám žiadny HELP. Viete mi nejako poradiť alebo pomôcť?
Ďakujem.
1 odpoveď
Dobrý deň,
po stiahnutí Helpu je tento súbor automaticky blokovaný windowsom a je potrebné ho odblokovať.
V adresári Omega\Help sa nachádza súbor Omega.chm (súbor so žltým otáznikom). Je potrebné kliknúť pravým tlačidlom a zvoliť Vlastnosti.
V spodnej časti formulára sa bude zobrazovať tlačidlo Odblokovať. Po odblokovaní je potrebné uložiť tlačidlom OK. Následne bude Help v programe funkčný.
V prípade otázok nás kontaktujte mailom na omega@kros.sk, prípadne telefonicky na 041/707 10 21.