Dobrý deň,
chcela by som sa spýtať, ako nastavím späť automatické účtovanie (resp. pôvodné môžnosti), keď sa mi po rekonštrukcii databázy zobrazuje iba “vyberte automatické účtovanie” bez možností.
Ďakujem
1 odpoveď
Dobrý deň,
import štandardných automatických účtovaní a predkontácii sa robí nasledovným spôsobom:
– Vstúpte v programe Omega do menu Evidencia – Účtovné doklady.
– V spodnej časti naľavo je potrebné kliknúť na tlačidlo Pridaj pre pridanie nového dokladu (bez ohľadu na to v akom okruhu dokladov sa nachádzame).
– Následne sa Vám otvorí formulár Pridaj účtovný doklad. V hornej časti naľavo sa nachádza bunka Automatické účtovanie, kde na konci tejto bunky sa nachádza tlačidlo lupy.
– Po kliknutí na tlačidlo lupy sa Vám zobrazí formulár Výber automatického účtovania. V tomto formulári je potrebné v hornej časti kliknúť na záložku Funkcie, následne na tlačidlo Ďalšie funkcie a voľbu Nahraď všetky automatické účtovania a predkontácie štandardnými.
Táto voľba vymaže všetky Vami upravené a Vami vytvorené automatické účtovania a predkontácie a nahradí ich pôvodnými, ktoré sú definované výrobcom softvéru. Pred vykonaním tejto funkcie Vám odporúčame spraviť si aktuálny archív databázy cez menu Firma – Archivuj.