Dobrý deň,
skončil nám balík podpory, úhrada zaň bola vykonaná vo štvrtok 28. 07. 2011, máme ale problém stále si nemôžeme stiahnuť novú verziu.
Neviem v čom by mohol byť problém.
S pozdravom Ivana
1 odpoveď
Dobrý deň,
po úhrade je potrebné, aby ste si do programu OLYMP nainštalovali nový Balík podpory (nakopírujete licenciu do programu OLYMP, štandardne C/OLYMP, prípadne na miesto, kde je OLYMP nainštalovaný), ktorý ste uhradili 28.7.2011 ako uvádzate. Predpokladám, že tento nemáte obnovený, čo v konečnom dôsledku spôsobilo, že sa Vám nedajú nainštalovať ďalšie aktualizácie programu. Balík podpory si môžete obnoviť buď priamo cez program OLYMP a to kliknutím na voľbu OLYMP/Stiahnutie licenčného súboru alebo cez Zónu pre klienta, kde máte Váš nový Balík podpory tiež k dispozícii. V takomto prípade skôr odporúčame, aby ste nás kontaktovali telefonicky na HOT-LINE 041/7071041 k programu OLYMP.