Dobrý deň. Chcem Vás poprosiť, či by nebolo možné po zakúpení balíka podpory tento aj inštalovať, nakoľko mi nejde nainštalovať. V OLYMPE to bolo bez problémov, ale v OMEGE to stále nejde. Už som aj pred sviatkami telefonovala, ale pracovníčka mi povedala, že máte poruchu. A keď znova dnes 02.01.2015 som volala znova tak som sa nemohla dovolať.Prosím, aby v budúcnosti to bolo možné bez problémov.
3 odpovede
Dobrý deň,
predpokladáme že máte na mysli inštaláciu novej verzie programu Omega.
Pokiaľ sa Vám nedarí dovolať sa nám, prosím kontaktujte nás na adrese omega@kros.sk, kde nám do správy uvediete telefonický kontakt na Vás a Vaše zákaznícke čislo, a my vás budeme obratom kontaktovať.
Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknutú poruchu v call centre.
Dobrý deň. Ide o balík podpory. Verziu mám 17.80. Pri stiahnutí mi to píše, že to bolo stiahnuté, ale na monitore v pravom dolnom rohu mám stále balík podpory do 31.12.2014
Ďakujem
Dobrý deň,
z Vašej Zóny pre klienta si prosím odošlite Váš licenčný súbor do mailu. Z prílohy mailu potom uložte súbor Omega.lic do priečinku C/Omega. Po následnom otvorení programu Omega sa licenčný súbor načíta. V prípade otázok nás kontaktujte, alebo nám napíšte Vaše telefónne číslo a my Vás budeme obratom kontaktovať.