Dobrý deň, potrebovala by som poradiť ohľadom bankového účtu. Všetky bankové výpisy mám zaúčtované, stav bankového účtu v okienku dole, kde sa ukazuje stav pokladne a bankového účtu mám správne. Avšak v účtovnej závierke je úplne iná suma. Ako keby mi likvidáciu faktúr neprenieslo do banky. Mohli by ste mi poradiť ako to mám dať do poriadku?
Ďakujem
Patrícia BR, pridaná odpoveď 15. októbra 2020
1 odpoveď
Dobrý deň Katka,
ak Vám nesedí evidenčný stav banky na účtovníctvo, pomôžte si postupom https://www.kros.sk/faq/13055/, ktorý nájdete aj v Často kladených otázkach na našej stránke. Ak by sa Vám nedarilo nájsť rozdiel, zavolajte nám prosím na hotline 041/707 10 21
Patrícia BR, pridaná odpoveď 15. októbra 2020