Dobrý deň,
prosím o radu pri oprave chyby, kt.vzniká pri nahadzovaní platby cez ERP-fiškál.modul Varoš4000. Predavači sa často mýlia pri type platby-omylom zadajú platbu hotovosťou cez platbonú kartu a naopak. Alebo keď zákazník platí časť hotovosťou a časť platobnou kartou, tak nahodia nesprávne sumy. Ako to máme opraviť, aby nám sedela denná uzavierka – hotovosť a platobná karta. A čo vtedy, keď na chybu prídeme až o niekoľko dní. Ďakujem
1 odpoveď
Dobrý deň,
v prípade mylného zadania cez modul maloobchod je možné urobiť refundáciu, čím sa dané sumy vystornujú aj z fiskálnej pamäte a následne je potrebné vytvoriť predajku nanovo už zo správnym zadaním súm. Tlačidlo na refundáciu je umiestnené cez menu Fakturácia – Maloobchodný predaj na spodnej lište tlačidiel.
V prípade nekorektného zadania pri tlači úhrady faktúry, je v programe zapracovaná možnosť Vrátenie (storno) platby faktúry cez ECR. Danú funkciu nájdete cez Fakturácia – Odoslané faktúry – Záložka Funkcie – Ďalšie funkcie – Vrátenie (storno) platby faktúry cez ECR.
V prípade zistenia rozdielov až po dennej uzávierke nieje možné stav v registračnej pokladni upraviť.
V prípade ďalších otázok nás prosím kontaktujte telefonicky na čísle 041/707 10 21.