Pri niektorych zahraničných partneroch Omega produkuje chybný výstup faktúry. Vo výstupe je všetko zdvoj až zoštvorené. Faktúra na 1 stranu má tak 4 strany. Faktúra začína dvojitým veľkým rámčekom s údajmi dodávateľa, odberateľa, č. fa., dodacími a platobnými podmienkami. Toto zaberá 90% 1. strany. Na konci 1. s pokračovaním na 2. strane nasleduje časť fakturovaných položiek s výpočtom DPH a celkovej sumy (1x) a závarečnými poznámkami. Potom nasleduje 2x QR kód. Na stranách 3 a 4 je to isté, čo na 1 a 2. Táto chyba sa vyskytuje len u niektorých zahraničných partneroch a nezávisí od fakturovaných položiek. Takéto faktúry posielať partnerom nemôžeme a opravovať faktúry v Exceli alebo vo Worde je masochizmus. Prosím poraďte čo robiť.
7 odpovede
Dobrý deň pán Doboly,
prosím skontrolujte v Číselníku – Ostatné číselníky – Štáty a stravné, či sa nenachádza štát partnera, pri ktorom Vám zobrazuje nesprávne tlačovú zostavu, duplicitne. Pokiaľ sa nachádzajú v číselníku štáty duplicitne, odporúčam v tomto číselníku cez záložku Funkcie importovať znovu štáty.
V prípade otázok nás kontaktujte prosím na tel. č. 041/ 707 10 21.
Ďakujem za radu, bolo to tam duplicitne. Štáty sme naimportovali tak, ako bolo uvedené vo vašom popise. Omegu to ale nepresvedčilo: existujúce aj nové faktúry pre “problematických” odberateľov generuje s touto chybou.
Dobrý deň pán Doboly,
v dokladoch, v ktorých sa nesprávne zobrazuje tlač, je potrebné znovu vybrať partnera z Číselníka partnerov po úprave štátov.
my sme skúsili vytvoriť aj novú faktúru, tzn. sme automaticky museli vybrať partnera z číselníka partnerov, ale nepomohlo.
Dobrý deň pán Doboly,
v Číselníku – Štáty a stravné je potrebné ešte duplicitné štáty vymazať. Prosím otvorte si štát cez Oprav a pokiaľ tabuľka Stravné bude prázdna, je potrebné takýto štát vymazať. V Číselníku tak zostane len jeden správny štát, ktorý má časť Stravné vyplnenú. Následne znovu vyberiete do dokladu partnera.
Dobrý deň, skúsili sme tento postup, nefungovalo to. Problém sme nakoniec obišli tak, že sme do požadovanej formy upravili zostavu v Exceli.
Dobrý deň pán Doboly,
pokiaľ sa Vám stále výstup nezobrazuje správne, prosím kontaktujte nás na hotline na tel. č. 041/ 707 10 21.