Dobrý deň,
pri pokuse o tlač vystavených faktúr mi vypisuje chybovú hlášku 44-10-1-91 a mrzne, resp. spomaľuje sa program. Ako uvedené môžem napraviť?
OMEGA PODPORA, pridaná odpoveď 17. mája 2022
1 odpoveď
Dobrý deň,
toto môže byť spôsobené poškodením pomocných tlačových databáz. Najlepšie ich bude vymazať, program Omega si ich vytvorí nanovo. Postup je nasledovný:
- Zatvoríme program Omega a pôjdeme do umiestnenia, kde je program nainštalovaný (zvyčajne C:\Omega\).
- Tu je potrebné vymazať súbory crv2o.dat, crv2o.ldb , crv2kros.mdb a crv2kros.ldb.
!Pozor, súbor Crv2kros.exe (s logom tlačiarne) sa nesmie odstrániť!
- Následne nájdeme podadresár TEMP a premenujeme ho na TEMP1.
- Následne môžeme spustiť program Omega a vyskúšať, či tlač prebehne korektne.
V prípade potreby nás neváhajte kontaktovať na Hotline +421 (0) 41 707 10 21.
OMEGA PODPORA, pridaná odpoveď 17. mája 2022