Pri kontrole PS v roku 2009 mi program nezadáva počiatočný stav v pokladni, lebo po vypadnutí celého systému sa mi všetko pomiešalo /zrejme pri nahadzovaní/ nerozumiem programovaniu. Zrušila som uzávierku roku 2008 a znova nahodila, ale nechce mi to preniesť do roku 2009 pokladňu – pred týmto problémom som to mala dobré, ale nemôžem pracovať so zlými počiatočnými stavmi.
Týka sa to problému vypadol mi HD zo dňa 1.3.2011 a nedá sa zrušiť prenos do roku 2010 ak je už prenesený rok ? Tam to potrebujem opraviť – PS pokladňa. Ďakujem za radu …
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 25. apríla 2021
1 odpoveď
Dobrý deň,
ohľadom tohto problému nás prosím kontaktujte telefonicky na čísle 041/707 10 21.
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 25. apríla 2021