Ešte by ma zaujímalo, ako riešiť dátumy dodania v odoslaných objednávkach, ak v jednej objednávke máme naprílad 200 položiek a dodávateľ nám väčšinu z nich potvrdí na rôzne dátumy dodania. V programe je možné nastaviť len jeden dátum dodania pre všetky položky, a tým pádom my nevieme evidovať reálne termíny dodania. Termíny by mali byť evidované položkovite, nie na celú objednávku.
1 odpoveď
Dobrý deň,
v aktuálnej verzii programu Omega 17.00 Vám môžeme pre tento prípad odporúčiť, po potvrdení dátumov dodania, rozdeliť položky odoslanej objednávky do viacerých objednávok podľa tohto dátumu.
Evidovanie dátumu dodania na položkách odoslaných objednávok nám môžeme zaslať ako námet na vylepšenie programu na omega@kros.sk, kde treba uviesť aj iniciály Vašej spoločnosti a kontakt na osobu, s ktorou by sme v prípade potreby mohli komunikovať ohľadne námetu.
Za spoluprácu Vám vopred dakujeme.