chcela by som sa opýtať, ako mám postupovať pri faktúre, ktorá bola nami ako odberateľmi uhradená, avšak služby od firmy ktorá mala vykonať tieto služby sa neuskutočnili. Po vzájomnej dohode finančnú čiastku predmetná firma vrátila bez akéhokoľvek dobropisu, takže by som potrebovala stornovať predmetnú faktúru a ešte navrch musím vrátiť DPH, ktoré som si uplatnila daňovému úradu, pretože predmetná firma mi vrátila finančnú čiastku bez DPH.
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 20. mája 2021
1 odpoveď
Dobrý deň,
k prijatej platbe je potrebné vyžiadať od dodávateľa služby dobropis a následne zaúčtovať. V prípade nejasností nás kontaktujte na telefónnom čísle 041/707 10 21 alebo mailom na omega@kros.sk.
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 20. mája 2021