dobrý deň
na skladovej karte sa mi zobrazuje dva krát rovnaká príjemka, avšak v záložke pohyby na sklade je táto príjemka zobrazená len raz. akým spôsobom mám odstrániť duplicitnú príjemku zo skladovej karty a prečo sa to stalo. ďakujem
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 3. mája 2021
1 odpoveď
Dobrý deň,
pre korektné riešenie situácie Vám odporúčam kontrolu cez Firma – Kontrola. Následne v menu Sklad – Skladové karty v záložke Funkcie – Ďalšie funkcie spustiť prepočet zostatkov. V prípade nejasností nás kontaktujte na hotline linke na telefónnom čísle 041/7071021.
Ak sa na skladovej karte objaví Príjemka viac krát, môže to byť odôvodnené, že máte sklad vedený metódou FIFO.
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 3. mája 2021