Dobrý deň, vediem si pre vlastnú potrebu evidenciu došlej a odoslanej pošty. Zasielam poštu v mene klientov, preto mám špecifické požiadavky, v starej Alfe mi to fungovalo bez problémov. Do Názvu partnera uvádzam toho, komu poštu zasielam – napr. Sociálna poisťovňa. Forma pošty – Elektronická podateľňa. Do Vec/Obsah uvádzam názov klienta, v mene ktorého zasielam. A do kolónky Doklad som uvádzala čo zasielam, napr. Mesačný výkaz poistného za 06/2012. Teraz do kolónky Doklad nie je možné vložiť vlastný text, ponúka mi tam pohľadávky, záväzky atď… A iná kolónka, do ktorej by sa dalo zapisovať tam už nie je, keď to dám zas do poznámky, tak mi to nezobrazuje v tabuľke. Taktiež keď si prestavím vzhľad tabuľky tak, aby mi vyhovoval, tak sa mi to neuloží. Pri ďalšom otvorení je tam znova defaultné nastavenie.
1 odpoveď
Dobrý deň,
informáciu resp. poznámku aký doklad zasielate môžete v programe Alfa plus zaevidovať do pola Názov partnera. Po doplnení partnera napr. Sociálna poisťovňa je možné za uvedený údaj doplniť informáciu aký doklad bol zasielaný.
Prípadne si uvedenú informáciu môžete doplniť do záložky Prepojené doklady. Zobrazenie stĺpca Prepojené doklady si v Evidencii došlej a odoslanej pošte zapnete cez Možnosti/Nastavenie formulára/Nastavenie tabuľky/Stĺpce.
Poprosíme Vás o preposlanie zosnímanej obrazovky ako ste si formulár evidencie došlej a odoslanej pošty upravili. A to z dôvodu, že v aktuálnej verzii Alfy plus sa nám nepodarilo nasimulovať situáciu, že po zmene formulára a opätovnom vstupe do konkrétnej evidencie je zobrazené defaultné nastavenie. Informácie nám prepošlite na emailovú adresu alfaplus@kros.sk. Ďakujeme.