Dobry den,
mame dlhodoby problem, ktory sme s Vami uz opakovane riesili ale zatial sa stav nezmenil. Pri naskladnovani poloziek postupujeme podla Vasich instrukcii. Stale dochadza pri vyskladnovani k chybam (teda system nespravne priradi material k zakazkam).
K objednavkam su vystavene faktury ale pri fakturacii system potiahne tovar ktory neprinalezi k danej fakture a objednavke ale z inej objednavky, co sposobuje zmatok v sklade. Objednavky maju tovar v systeme priradeny .
S pozdravom
Peter Caco
1 odpoveď
Dobrý deň pán Caco,
z uvedeného nie je zrejmé, ako presne postupujete pri doťahovaní objednávky do faktúry. Faktúra sa môže vystaviť ako Kópia z objednávky, prípadne sa môžu preniesť len položky z konkrétnych objednávok cez šípku pri tlačidle pridaj položku do odoslanej faktúry. V takýchto prípadoch sa do faktúry prenesie presne to, čo sme si vybrali.
Aby sme mohli daný prípad bližšie špecifikovať a riešiť ho na konkrétnych príkladoch, kontaktujte nás prosím na tel. čísle 041/707 10 21, alebo e-mailom na omega@kros.sk.