Dobrý deň,
ako správne zaevidujem došlú faktúru s DPH za toner do tlačiarne a monitor k počítaču, kde je ďalšia položka práca u odberateľa (inštalovanie komponentov k elektronickej schránke), rozpísať tovar na výdavky za zásoby a prácu za službu? Ďakujem.
1 odpoveď
Dobrý deň pani Marcela,
pokiaľ sú dodanie toneru a inštalácia komponentov v rovnakej sadzbe DPH, tak áno, v časti Zápis do/Stĺpec PD si sumu rozdelíte (funkcia Rozdeľ) a následne upravíte tak, že sa postavíte na prvú položku cez Oprava zmeníte na Výdavok za zásoby (pričom upravíte aj sumu, ktorá bola uvedená na Vašej faktúre), následne sa cez Oprav nastavíte na druhú položku a upravíte ju na Výdavok za Služby- montážne práce (pričom opäť upravíte sumu). Pri uhrádzaní tejto FA v peňažnom denníku sa Vám sumy správne prenesú aj do jednotlivých stĺpcov peňažného denníka.