Dobrý deň
Po opakovanom prechode 2017 na 2018 nastal problém v roku 2018 v knihe pohľadávok. Keď chcem vyfiltrovať pohľadávky za konkrétneho partnera, tak po zadaní názvu partnera (respektíve jeho vyhľadaní v číselníku partnerov), mi do zostavy vôbec nezahrnie doklady z roku 2018. Keď ho označím alebo zadám IČO, tak mi tie faktúry nájde. Vedeli by ste sa mi prosím k tomuto problému vyjadriť? Ďakujem.
Podobne je to aj v knihe záväzkov. Nefunguje správne filter cez zadaného partnera.
3 odpovede
Dobrý deň pani Kyseľová,
pre správne zobrazovanie údajov v Knihe pohľadávok/záväzkov Vám odporúčam cez tlačidlo Vyčisti odstrániť predchádzajúce filtre a následne zadávať nové filtre, pre zobrazenie dokladov. Ak Vám napriek tomu nevyhľadá doklady pre daného partnera, odporúčam skontrolovať duplicity v číselníku partnerov. Cez záložku Funkcie – Ďalšie funkcie si viete vyhľadať duplicitné záznamy a následne si dať partnerov zlúčiť.
V prípade ďalších otázok nás prosím kontaktujte na našej hotline 041/707 10 21.
Dobrý deň
Vyskúšané a nepomohlo. Všetky ostatné možnosti filtra fungujú tj. cez označenie, cez kód partnera aj cez IČO. Pri opakovanom prechode sa však stala jedna vec, ktorá možno má na toto vplyv – došlo k zmene ID firmy, musela som ju odpojiť a opätovne pripojiť. Vedeli by ste sa mi ešte k tomu vyjadriť? Ďakujem.
Dobrý deň pani Kyseľová,
v danom prípade ma prosím kontaktujte na tel. čísle 041/707 10 21, pozrieme sa na to spoločne priamo u Vás.