Dobý deň,
po zistení že mi končí licencia OMegy som si objednal novu, s tym že som si nainštaloval najnovsiu verziu Omegy a aktivoval som ju licenčným suborom avšak pri pokuse o import alebo priame spustenie databáz zo staršej verzie sa mi ukaže okno v ktorom sa OMEGa spýta či chcem previest starú DB do novej OMEGy a následne užívateľské MENO a HESLO, kedže som v starsej verzii nepoužíval heslo nechal som ho prázdne ale OMEGA mi hlasi že meno alebo HESLO nebolo správne a neviem sa k týmto informáciám dostať. Ako možno tento problem vyriešiť?
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 15. mája 2021
1 odpoveď
Dobrý deň pán Burger,
kontaktujte nás telefonicky na 041/707 10 21, alebo mailom na omega@kros.sk.
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 15. mája 2021