Dobrý deň…..
Predovšetkým by som sa chcela poďakovať za všetky upgrade, zvládla som teraz 80% PHL, funguje to výborne…..
Odvážila som sa na novú funkciu, teda import bankového účtu, najprv som to skúsila na jednoduchom účtovníctve mojom, teda paušál, 14 položiek a dopadlo to výborne, musela som síce veci prečíslovať, ale inak v pohode…..
Neviem si to ale predstaviť na BU manžela, cca 9 strán, kopa platieb kartou, kopa preplatkov či nedoplatkov faktúr, miestami zlé čísla faktúr a hlavne Orange…..máme tam 5 faktúr a platí sa to jednou sumou a z toho sú 2 do nákladov, tri súkromné……čiže v evidencii mám 5 faktúr, ale ak to stiahnem z tatra banky, bude tam len jedna suma…..manuálne to robím tak, že mám v kolonke sumy  vo výpise 5 položiek (1,2,3,4,5) a o to sa mi posúvajú ďalej ostatné čísla položiek v peňažnom denníku….s týmto neviem čo a ešte, ak mám v príjme udať príjem za služby, to by bolo v pohode, ale vo výdavkoch, mám roztriedené výdavky na množstvo podúčtov, kvôli prehľadu……tu neviem, čo s tým, lebo ak mám opravovať 9 strán, keď si stiahnem účet z Tatra banky, tak to rýchlejšie urobím manuálne……v ID udávam presné adresy dodávateľov, firmy, ičá, dič a pod……nedalo by sa to prebrať proste z evidencie? alebo to proste možno chápem zle……

, pridaná odpoveď 13. januára 2021