Nejde mi nainštalovať upgrade, vypisuje mi, že nemá platný balík podpory, ale v zóne pre klienta mi vypisuje správne, že balík mám platný do 31.12.2014. Pokúšala som sa odinštalovať program a znova ho nainštalovať ale nejde mi to….
1 odpoveď
Dobrý deň pani Šuniková,
vzhľadom na to, že máte platný Balík podpory do 31.12.2014, odporúčamé Vám skontrolovať dátum platnosti Balíka podpory v programe ALFA plus. Uvedený dátum skontrolujete na úvodnej obrazovke programu – v časti Zákaznícka podpory – Balík podpory platí do.
Ak máte v časti “Balík podpory platí do” iný dátum ako 31.12.2014, je potrebné v programe aktualizovať licenčný súbor. Licenčný súbor si môžete aktualizovať priamo cez program ALFA plus, cez Program/Licencia/Stiahnúť licenciu z internetu, príp. nás kontaktujte a licenčný súbor Vám zašleme na e-mail.