Dobrý deň,
prečo my ukazuje, že faktúra nie je uhradená v knihe záväzkov, i keď bola uhradená buď z bankového účtu alebo v hotovosti? Aký je problém? Prosím o pomoc.
Ďakujem
Monika, pridaná odpoveď 21. júna 2022
1 odpoveď
Dobrý deň,
v uvedenom prípade Vám odporúčame vstúpiť do konkrétnej faktúry (záväzku) cez tlačidlo Oprav a na záložke Vyrovnanie skontrolovať, či je tam zaevidovaná úhrada, príp. s akým dátumom. V prípade, že je v záložke Vyrovnanie pridaná úhrada so správnym dátumom, musí sa predmetná faktúra v konkrétnom roku, v ktorom bola uhradená, zobrazovať ako vysporiadaná. Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať e-mailom na: alfaplus@kros.sk, príp. telefonicky na: 041/7071051
Podpora ALFA plus, pridaná odpoveď 21. júna 2022