Dobrý den, potrebovala by som pomoct. Pri kontrole mi naslo chyby v sklade 4 skladove karty mali počas roka zaporny stav. Tato chyba sa neda opravit automaticky, tak by som cchela vediet ako sa da odstranit, prip. ako postupovat.Dakujem
1 odpoveď
Dobrý deň,
v záložke Info v kontrole si zapnite voľbu Podrobnosti o chybe. Tu je uvedené, čo konkrétna chyba spôsobí a ako je možné ju opraviť. Najčastejší prípad, kedy vznikne mínusový stav na sklade je vtedy, ak príjemka je zaevidovaná síce s rovnakým dátumom ako výdajka, ale s neskorším časom. V menu Sklad/Skladové karty sa nastavte na príslušnú skladovú kartu a v dolnej časti stlačte tlačidlo Pohyby. V zozname pohybov na karte v záložke Zotrieď a hľadaj zvoľte triedenie podľa dátumu a času vystavenia a skontrolujte stĺpec Zostatok. V riadku, v ktorom vzniká mínusový stav, skontrolujte dátum a čas vystavenia príjemky a výdajky, prípadne či nejaká príjemka nechýba. Následne sa nastavte v pohyboch na sklade na túto príjemku a opravte dátum alebo čas, tak aby príjemka bola so skorším dátumom a časom ako výdajka, prípadne zaevidujte chýbajúcu príjemku. Po tejto oprave odporúčame v menu Sklad/Skladové karty/Funkcie/Ďalšie funkcie spustiť Prepočítaj zostatky na zvolených skladových kartách, aby sa upravila skladová cena na pohyboch príslušných kariet. Opakovaná kontrola už chybu s mínusovým stavom nezobrazí.