Už niekoľkokrát sa mi stalo, že po zaevidovaní krátkodobého majetku tento z evidencie jednoducho zmizol a musela som ho nahodiť znovu. Okrem toho by som privítala funkciu prečíslovanie v tejto evidencii.
3 odpovede
Dobrý deň,
každý majetok, ktorý si do evidencie krátkodobého majetku zaevidujete a potvrdíte tlačidlom OK ostáva v evidencii uložený. Túto situáciu môžeme spoločne overiť telefonicky na telef. čísle 041/7071051, prípadne zaslaním databázy.
Vašu pripomienku ohľadom prečíslovania krátkodobého majetku sme zaevidovali do užívateľských námetov. V súčasnosti termín zapracovania tejto funkčnosti nevieme poskytnúť. Za uvedený námet ďakujeme.
Ďakujem za odpoveď, ale je faktom, že sa mi to stalo od kedy mám program (čo je vlastne od začiatku jeho uvedenia) iba niekoľkokrát. Nikdy v žiadnej inej evidencii sa mi to nestalo. Pridám položku, pridám pohyb, uložím, zavriem evidenciu. Pri návrate do evidencie tam niekedy niektorá nová položka chýba, dnes napríklad som tak zaevidovala tri položky, por. čísla 114,115,116,a 117 a po návrate do evidencie chýbala položka s číslom 115.
Dobrý deň,
situácia ohľadom krátkodobého majetku bola doriešená telefonicky. Ak by sa podobná situácia zopakovala je potrebné zaslať účtovnú databázu.