Dobry den, pri spusteni omegy mi vyhodi hlasku, ze mam k dispozicii novy licencny subor. Mozete mi poradit, co sa tym mysli a odkial si ho mam pripadne aktualizovat? Dakujem
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 14. marca 2021
1 odpoveď
Dobrý deň,
Váš aktuálny rozsah licencie a platnosť Vášho Balíka podpory reprezentuje licenčný súbor. Aktuálny licenčný súbor si môžete stiahnuť priamo pri zobrazení tejto hlášky. Stačí zadať Vaše heslo do Zóny pre klienta a nový licenčný súbor sa stiahne.
Môže sa stať, že sa hláška o novom licenčnom súbore zobrazí opakovane. V takomto prípade, ju stačí zavrieť tlačidlom Storno. Situáciu s opakovaným zobrazovaním takejto hlášky evidujeme a bude vyriešená v nasledujúcej verzii programu Omega.
ADMIN Miroslava Mráziková, pridaná odpoveď 14. marca 2021