Mám nainštalovanú verziu AlfaPlus 7.31 po spustení mi vyhodilo že mám demoverziu tak som chcel obnoviť licenčný súbor ale po jeho načítaní mi napíše že zvolený súbor má nesprávny formát. pritom mám platný balík podpory, a súbor sa volá Alfaplus.lic. Stiahol som aj nový zo zákazníckej zóny a vypisuje to rovnako.
3 odpovede
Dobrý deň,
keďže potrebujeme overiť viacej informácií, poprosíme, keby ste nás kontaktovali telefonicky na čísle 041/707 10 51 alebo nám napíšte e-mail na alfaplus@kros.sk, v ktorom uveďte aj Vaše zákaznícke číslo a telefonický kontakt.
Tak som si poradil sám.nasiel som si starý licenčný súbor, ktorý mi vzalo. Otvoril som účtovníctvo spravil pre istotu zálohu a potom natiahol nový súbor ktorý tiež program zobral. Potom som stiahol aktualizáciu. Všetky dáta sa zachovali.
Dobrý deň,
v príspevku “Licenčný súbor – nesprávny formát?” ide o rôzne situácie. Aj keď rozumieme, že z pohľadu zákazníka sa to môže zdať ako rovnaký problém. Od decembra si ALFA plus vyžaduje nový formát licenčného súboru. K novému licenčnému súboru majú zákazníci prístup v Zóne pre klienta iba s najnovšou verziou 8.90.
Pri aktualizácii nedochádza k strate údajov v účtovníctve. Pričom pri aktualizácii licencie je program stále ten istý a aktualizujú sa iba údaje s menom zákazníka, rozsah licencie a aktualizuje sa doba platnosti programu.
Radi by sme túto situáciu doriešili, preto Vás budeme kontaktovať telefonicky.